İnsanlar belli bir yaştan sonra evliliği mecburiyet gözüyle bakıyorlar bu ne kadar doğru?

Yani artık 30 yaşına geldin hala evlenmedin mi neden çocukların yok senin yaşında olanların çocukları var bana hala neden torun vermedin akraba arkadaş baskısı aile baskısı neden bu yaşına kadar evlenmedin hayatını işine mi adayacaksın ölürken yanında kimse olmayacak mı hastayken ya da derken kimse bana yanımda olmayacak mı? Çevreye bakınca gerçekten böyle düşünen çok insan var sizde böyle düşünüyor musunuz ya da böyle yapan var mı?
İnsanlar belli bir yaştan sonra evliliği mecburiyet gözüyle bakıyorlar bu ne kadar doğru?
İnsanlar belli bir yaştan sonra evliliği mecburiyet gözüyle bakıyorlar bu ne kadar doğru?
Cevapla