Geç yaşta evlilik mecburiyetten mi oluyor yoksa kişinin kendi seçimi mi sizce?

Bence mecburiyetten oluyor mesela ben hayatımın erkeğini bulsam 20 yaşında falan evlenirdim şu an 24 yaşındayım

Geç yaşta evlilik mecburiyetten mi oluyor yoksa kişinin kendi seçimi mi sizce?
Cevapla