4 yil once tasindigim sehre alisamadim bunalimdayim yasayan ve atlatan var mi?

buyuk sehirden kucuk sehire tasindim. eski sehrimde dogup buyudum cevrem kalabalikti ama burada kimsem yok. okulum işim arkadasim yok evden ciktigim yok. cok bunaldim saat 7 oldu ben balkondan disariyi izleyip aglamaktan baska bjr sey yapmiyorum tum günlerim boyle geciyor lutfen yardim edecekseniz edin yok nerdesin tanisalim cart curt boyle seylere düşecek biri degilim.
4 yil once tasindigim sehre alisamadim bunalimdayim yasayan ve atlatan var mi?
Cevapla