Ailemden şiddet gördüm yine ve kalacak yer sağlanmadı?

Önce hastane gittim darp raporu aldım sonra karakola gitmemi söylediler gittim kalacak yerim yok diye söyledim. eve dönemeyeceğimi. Calismak zorunda olduğumuda belirttim bilmiyoruz calisma izin verecekler mi sanmıyorum otel değil orası dedi polislerden biri... gidip öğreneceğiz beraber dediler beraber gittik huzurevine götürdüler sorduk oradaki bayan çalısma izni olmadığıni söyledi mecbur eve döndüm. yine şiddet gördüm evden çıktım artık dönmem sadecd eşyalarımı almaya dönerim biriyle tanıştık ev tutarım ne istersen yaparım vs diyor dün onunla kaldım.. korkuyorum ama ondan da... bana zarar verecsk diye belli derdi cinsellik %80 .( Götüren polislerden biri sığınma evi yok yıkıldı / yer yok dedi tam hatırlamıyorum..) çok çaresizim bir fikir verin lütfen nereye başvurabilirim karakoldan bir sonuç alamadım özellikle sordum başka 1 2 aycik kalabilecgim kendimi toparlayıp cikacgaim eve vs hiç mi yer yok devletin bana vereceği dedim yok bizim bildiğimiz dediler şaka gibi...😔
Ailemden şiddet gördüm yine ve kalacak yer sağlanmadı?
Cevapla