Yakın olmaya cekiniyorum
Buarada benim başka birinden hoslandigimi biliyor bana yardimci bile oldu bu ve bicok konuda kendisi Yengeç burcu benden 1 yas kucuk duygusal biri ama yumusak gay gibi asla değil sadece çok duygusal yoğun yaşıyor duygularini ofkesini de uzuntusunu de sevgisini de , duygularini utanmadan cekinmeden ifade eden biri yani kisaca agladigini bile rahatca soyleyebiliyor
Sevgilisi de var ama yine de ben rahatsız oluyorum çünkü hoslandigim kisi de beni arkadaş gibi gordugunu söyledi ama onunla da ben yakindim ve yazdım etmeye calisiyordum aynı karışık durumu yasamamak için ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bide o herkesle samimi yani unide
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
gidip sor ona
Saçma olmaz mi
Arkadaş olarak anlaşabilirsiniz lakin ileriye dönük birşeyler olamaz elektrik alamıyorsan zaman kaybetme derim Herzaman arkadaş olarak kalmalısın
Hayır ben zaten arkadaşım gibi görüyorum acaba o bana karsi bisey mi hisediyor diye sordum öyle birsey olsun istemiyorum
Bence direk kendiyle konuşmalısın ya da sana önem verip arayıp soruyorsa Kıskanma falan yap>yorsa ilk adımlaro at>yorsa yemek kahve sınama falan olabilir nelkide
Ben onu istemiyorum ya
Arkadaşım sadece
her şey duygu değil , sadece yatmak istiyordur
Ben çok safim o zaman
Arkadaş olarakta yaklaşıyor olabilir bundan net emin olamayız bunu en iyi sen anlarsın
Arkadas gibi geliyor bana ama işte hiç böyle bi arkadaşım olmadi
Haddini aşmadığı sürece keyfini çıkart
Yok asmiyor bazen acik konusabiliyor çünkü ben de öyle konusuyorum egleniyorum muhabbeti güzel
Rahat hisediyorum yani
Ne güzel işte , belki aranızda elektriklenme de olur tanıyıp zaman geçirdikçe
Benim askindan oldugum biri var cok asikim hayır onunla asla olmaz o arkadasim
Büyük lokma ye , büyük konuşma derler. Duygular elimizde olan bir şey değil. Yinede gönlünce olsun her şey
Doğru değil... elimde değil seviyorum onu bügün kantinde kimse yoktu ikizim tesadüfen karşılaştık mal gibi baktım öyle yanına gitmek için adımımı atacak gibi oldum sonra vazgeçtim rezil oldum ne güzel ee bakıyordu öyle yeşil gözleriyle yaa ağlıycam
;)) çekinme üstüne üstüne git. Sonuçta ayıp değil hoşlanıyorsun. Ayrıca normal arkadaşın gibi git uğraş sohbet etmeye çalış yoksa böyle geçer gider elinden
Beni redetdi o ne gitcem üstüne ya
Napim artık
Kız reddettiyse ne diye aklında hala 😂 bide adım atacaktım vaz geçtim diyorsun. Erkek dolu memleket takılma bir kişiye.
Seviyorum çünkü
Tüm duygular geçicidir sadece biraz zaman. Ayrıca senden hoşlanmayan birisi için kalbini meşgul etme boş yere
Ama bu bana şimdi karşı boş değil gibi ama aşk mı arzu mu ya da boşluk mu fırsat mı değerlendiriyor bilemedim
Senin ondan hoşlandığını bildiği için ilgin hoşuna gidiyordur , seven insan reddetmez ki
Başkasından hoşalmdığı için redetdi o hoşlandığı fa onu redetdi bana öyle geri dönmüş herhalde
Daha doğrusu döncek*
Kalbinde başkası varken sırf sen seviyorsun diye sevilmediğini bir ilişki içine girmek ne denli doğru sence?
Kalbindeki bitirmiş işte sevmiyor sadece hoşlanıyordu ve aradan 2 ay kadar zaman geçti
Nerden biliyorsun hala sevmediğini , sen reddedildiğin halde sevmeye devam ediyorsun sonuçta ;)) onun ne farkı var
O kızı sevdiğini sanmıyorum
Bilemem orasını. Sonunda üzülen sen olma da
Çook gakışıklı vr tatlı ve erkeksi tam bi türk erkeği
Ozaman elde etmeye çabala , öyle uzak durmakla olmaz
sen ne istediğine kimi istediğine karar ver önce
Ben ne istediğimi biliyorum zaten
mavi boncuk dağıtmak seninki
Ne alaka uniden arkadaşım sohbet muhabbet etdigim biri
Hosladigim kişiye karsi birşeyler yapmak normal bisey bunu sadece o sordu moralim bozuktu ben de anlatmistim kötü olduğumda yardim etdi bikac kez sadece Mavi boncuk nerde anlamadim
Uzak dur derim
Arkadaşım sadece o
Sevgilidi var bide yani nebileyim
Belki çakmak istiyo snaa 😂
Hayır ya
Oha
Niye hayır çakmak istiyor olması muhtemelen
Sevgilisi var ama
Çaksa ister misin
🤢igrensin
Niye ilşki gerçk doğal
Uzak dur