Çok yakın arkadaşım ama o sanırım beni arkadaş olarak görmüyor...

o benim sadece arkadaşım dün gece bana şunları söyledi

(sana birşey dicektim veya

soracaktım )

sor diye cevap verdim bana yine şunları söyledi

(yok ters olur cvbini kendimde arayıpta bulamadığım bir soru) çok ısrar ettim (ya boşver özlemim hiç açmıycaktım ben sana

niçin bu kadar sıcağım? neden senden mesaj geldiğinde mutlu oluyorum) hiç beklemiyordum bu konuşmayı açıkçası sevgilimden ayrıldığımda yaklaşık 1,5ay önce bu ve diğer arkadaşım çok yardım etti bana kendimi toparlamamda diğeri zaten şimdi aşık oldu sanırım buda böyle söylüyor ne yapıcam ben ya :( hapı yuttum sanırım
Çok yakın arkadaşım ama o sanırım beni arkadaş olarak görmüyor...
Cevapla