Kalabalik bir ortamda bulusacaksaniz tek git fakat ben yine de yaninds biriyle gitmeni düşünüyorum çünkü abinin nasil biri oldugunu veya gercek ailenin nasil kisiler oldugunu bilmedigin icin sorun yasayabilirsin bu yuzden dedigim gibi yaninda biriyle git bence
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bebekken evlatlık olarak verilmişim bugün abimle yüz yüze tanışacağım tek mi gitmeliyim yoksa yanımda birisi olsun mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Yanında birisi olsun mutlaka tek gitme
Kalabalik bir ortamda bulusacaksaniz tek git fakat ben yine de yaninds biriyle gitmeni düşünüyorum çünkü abinin nasil biri oldugunu veya gercek ailenin nasil kisiler oldugunu bilmedigin icin sorun yasayabilirsin bu yuzden dedigim gibi yaninda biriyle git bence
Yanında birisi ile gitmeni doğru bulmuyorum. Buluştuğun yer kuytu köşe bir yer de değil. Buluşma sonrası evine kendi imkanlarınla dön ama...
Tek gitme neden evlatlık verildiğini net bilmiyorsun. Nasıl bi aile bilmiyorsun.
avm vs. buluşacaksan tek gidebilirsin. park bahçe bi yerde buluşacaksan arkadaşınla git.
Nasıl senaryo yazdın kardeşim tek git seni yiyecek hali yok
Aapavayı ne oluyo
Tek gitme bence
Güvenli bi yerde buluş yalnız kalmayın
Tek git tabiki
tek git tabiki
Biriyle git
Abin kaç yaşında sen kaç yaşındasın
Sen bilirsin
Çift git
Yanında biri olsun
Yaninda biri olsun
Tek gitmelisin