Bebekken evlatlık olarak verilmişim bugün abimle yüz yüze tanışacağım tek mi gitmeliyim yoksa yanımda birisi olsun mu?

Bu gün abimle ilk kez tanışacağız Ankara’ya gelecek tek mi gitmeliyim yanına yoksa yanımda birileri olmalı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yemek olarakta aspavayı düşündüm nasıl
Bebekken evlatlık olarak verilmişim bugün abimle yüz yüze tanışacağım tek mi gitmeliyim yoksa yanımda birisi olsun mu?
Cevapla