Kimseyle uğraşamiyorum, siz nasıl yapıyorsunuz?

İkinci gün ya da 3. Gün bitiyor ilgim uğraşamiyorum. Yoğun biriyim birde yeni biri ekstra zaman istiyor fazla geliyor ki zaten kimseye katlanamiyorum sorun nerede

Güncellemeler
+1 yıl
Bu yüzen kimseyle ilk andan bile muhatap olmuyorum aslında nasıl olsa hep aynı çıkacak diye sonuç. Zaten ilgim de oluşmuyor çok millet nasıl sevecen konuma geliyor diye düşünüyorum bazen
Kimseyle uğraşamiyorum, siz nasıl yapıyorsunuz?
Cevapla