Güncellemeler
+1 yıl
Bu yüzen kimseyle ilk andan bile muhatap olmuyorum aslında nasıl olsa hep aynı çıkacak diye sonuç. Zaten ilgim de oluşmuyor çok millet nasıl sevecen konuma geliyor diye düşünüyorum bazen
İkinci gün ya da 3. Gün bitiyor ilgim uğraşamiyorum. Yoğun biriyim birde yeni biri ekstra zaman istiyor fazla geliyor ki zaten kimseye katlanamiyorum sorun nerede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Demek ki yanlış zamanda yanlış şeylere öncelik veriyorsun
Ne gibi
Yoğun biriyim diyosun. Başka birine ayıracak vaktin yokken yeni tanıştığın kişinin kim olduğunun ya da nasıl biri olduğunun bi önemi kalmaz çünkü onu tanıyacak fırsatın bile olmaz. Her ne yapıyorsan yoğunluğunun sebebi neyse önce onları hallet bi düzene girsin hayatın, daha sonra hayatına birini alıp almamayı yeni insanlar tanımayı düşünürsün
Ya genel yoğunluk bu benimki geçici bir durum değil çok. Ayrıca ben zaman bulmaya çalışsam da karşı tarafa yeterli gelmiyor bende uğraşamiyorum haliyle
O halde senin yaşam tarzına uyum sağlayabilecek biriyle karşılaşmamışsın henüz
O uyumu zaten ne görünüm ne denk imkanı yok bulmuyor bende vazgeçiyorum kimseyle uğraşmaktansa
Haklısın, biraz zamana bırak bakarsın tamda aramaktan vazgeçtiğinde o seni bulur
Zaten ben kimseyi isteyemiyorum beni bulanlar ile zaten sorunum
Yalnız mutlusun yani?
Evet kesinlikle
O zaman yeni tanıştıklarına çok yüz vermemeye çalış çok fazla samimi olma çünkü insanlar aslında hiçbir anlamı olmayan öylesine davranışlarına bile gereksiz anlam yükleyebilirler. Bakışların ses tonun gülüşün sözlerin vs...
İkinci gün diyorum 3u zor görüyorum ne ilgisi ya ben OK demeden hiçbir şey olmaz ki bu dediklerine çözüm yok sadece ses ve konuşma tarzı bile herkesi çekiyor bu yüzden baştan muhatap olmuyorum ama bu seferde burnu havada oluyorum🙄
Tamamda zaten onlara ilgi duymuyorsan ne düşündüklerini neden umursuyorsun ki boş ver egoist burnu havada kibirli ne derlerse desinler bunlar senden bir şey eksiltmez canını da sıkma böyle olursa
Yok ya ne canım sıkılacak enn iyisi baştan hiç muhatap olmuyorum çoğunlukla kestirme çözüm
Olmak zorunda kalırsan da ne düşündüklerini önemseme kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilsin zaten herkes kendi hayatına baksın
Tükenmişsiin ara vermen lazım
9 yıllık ara bu ve hep böyle
Kelebekler uçmalı ilk etkileşimde diğer şekilde zaten ihtiyacın olmadığı için çabuk bıkıyorsun
Kelebek zaten bende hiç uymuyor ya onca çözüm yok da olabilirite baktığımda da sonuç bu
İhtiyacın yok niye zorluyorsun ki istemiyorsun ilişki
Zorladigim yok ya, ben takliplere göre soruyorum istesem zaten 9 yıldır birini bulurdum kimse ilgimi çekmiyor
Yaş aldıkça kriterler çok artıyor süzgeçten sağ kalan yok sende
Evet ama süzgeçe bile geçemiyorki kimse. Ayrıca İnan kriterleri çok esnettim bile eskiye göre ama yine de olmuyor ya da sadakat güven konusunda şehir uymuyor yaşı uymuyor derken gözüme de çok hitap etmezse hemen vazgeçiyorum uğraşılır gibi değil
Bu konu sizin için çok sıradanlaşmış bu algınızı değiştirseniz sorununuz kalmaz eşya alıyor gibi bakıyorsunuz
Değil ya en iyisi hiç bakmıyorum ben aslında dediğim gibi çok uzun yıllardır ama bazen talebe karşılık verince böyle sonuç değişmiyor