Açık halimi seviyorum ama kapalı olmayıda kendime yakıştırıyorum, sizce bir gün kapanır mıyım?

şunu belirtmek istiyorum ki dinlere öyle pek inancım yok. ibadet açısından değil ama kapalı olmayı yakıştırıyorum. kafamı örtünce tuhaf his oluyor ve o hissi sevmeye başladım. ben açık halimide seviyorum. sizce bir gün kapanır mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
kendimi sanki öyle daha güvende hissettim. bana kimse bir şey yapamaz gibi hissettim. üzerimde bir koruma hissettim
Açık halimi seviyorum ama kapalı olmayıda kendime yakıştırıyorum, sizce bir gün kapanır mıyım?
Cevapla