Aile & Toplum Eşimin karşı cins ile arkadaş olmasını istemiyor olmam normal mi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Olması gereken zaten bu değil mi Güncellemeler+1 yıl Bu erkek milleti cidden çok geniş ya da hiç düşünmeden partnerinizin hoşuna gideceği davranışı söylüyorsunuz Yazmadan önce bir empati yapın öyle yazın Eşimin karşı cins ile arkadaş olmasını istemiyor olmam normal mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
külmasalı Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Her kadın gibi tabiki normal aynı şey senin için de geçerli çünkü erkekler gerçekten çok saçma sapan bi varlıklar ne yapacakları belli olmuyor 1 0 Yorumla
1asosyal Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı. Yanında sen olmadan sosyal hayatında başka kadınla arkadaslik etmesin tabii. 0 0 Yorumla
csb99 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Böyle şeylerin tartışılmamasi lazım hem erkek hem kadın için 0 0 Yorumla
irrigate1993 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 69% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 600 cevap paylaştı. sende karşı cinsle konuşmuyorsan istememen normal ama iş hayatına karışamazsın 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çok normal ama olması da normal. Arkadaş gibi davranılacaksa sınırları varsa sorun olmaz. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bence olmamalı şimdi eşin sana başka bir erkekle lokantada yemek yediğini söylüyor sözde adı arkadaş tamam diyip kapatır mısın konuyu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Güveniyorsam ve o arkadaşını da tanıyorsam geç bir saatte de değilse sorun olmaz. Yorumla Soran +1 yıl Cidden aklım almıyor çok fazla genişçe bir hareket bence neyse senin fikrin tabi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet geniş bir hareket ama sevdiğim biri olmadığı içinde böyle rahat konuşuyorum. Evlenince ya da sevdiğim biri olursa işler değişedebilir. Yorumla
Ovarlokcuu06 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 318 cevap paylaştı. Kıyamam 0 0 Yorumla
ᖇaskolnikov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. normal kanka 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı. Normal 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Her kadın gibi tabiki normal aynı şey senin için de geçerli çünkü erkekler gerçekten çok saçma sapan bi varlıklar ne yapacakları belli olmuyor
Yanında sen olmadan sosyal hayatında başka kadınla arkadaslik etmesin tabii.
Böyle şeylerin tartışılmamasi lazım hem erkek hem kadın için
sende karşı cinsle konuşmuyorsan istememen normal ama iş hayatına karışamazsın
Çok normal ama olması da normal. Arkadaş gibi davranılacaksa sınırları varsa sorun olmaz.
Bence olmamalı şimdi eşin sana başka bir erkekle lokantada yemek yediğini söylüyor sözde adı arkadaş tamam diyip kapatır mısın konuyu
Güveniyorsam ve o arkadaşını da tanıyorsam geç bir saatte de değilse sorun olmaz.
Cidden aklım almıyor çok fazla genişçe bir hareket bence neyse senin fikrin tabi
Evet geniş bir hareket ama sevdiğim biri olmadığı içinde böyle rahat konuşuyorum. Evlenince ya da sevdiğim biri olursa işler değişedebilir.
İstemiyor olabilirsin gayet normal.
Normal. Bende istemem
Normal
Kıyamam
normal kanka
Normal
Normal