Çok yalnızım ve bu konuda çok üzülüyorum?

Lise bitiminde başka şehire köye taşındım ve orada hiç arkadaşım olmadı yoktuda zaten ve yalnızdım 1 sene yalnız geçirdim. Dedim üniversiteye geçicem illaki arkadaşım olur dedim üniversiteye geçtim hala yalnızım oda arkadaşım var ama sadece odadan ibaret işte iyi anlaşıyoruz ama yine yalnızım mesela diğer arkadaşları ile cafeye falan gittiler ben odada tekim hiç böyle derdimi anlatacağım onunla gezebileceğim yanımda olacak arkadaşım yok. Param da yok zaten cafeye çağırsalardı karşılayamazdım zaten yiyip içtiğimi orası ayrı. Ama çok yalnızım okula bile tek gidiyorum tek oturuyorum kimseyle konuşmuyorum onlarda zaten yanıma gelmiyorlar çok yalnızım ne yapacağım :(
Çok yalnızım ve bu konuda çok üzülüyorum?
Cevapla