3 yıllık evliyim, eşimin annesi yüzünden problemler yaşadık, eşimden soğudum. Sizce ne yapmalıyım?

Selam arkadaşlar, 3 yıllık evliyim 8 aylık kızım var. Doğumdan sonra annesi yüzünden eşimle problemler yaşadık. Baba evine gittim iki sefer. 2. gitmemden sonra yine eve geldim geri ama pişman oldum geldiğime eşimden soğudum bana dokunmasina tahammülüm yok.

3 yıllık evliyim, eşimin annesi yüzünden problemler yaşadık, eşimden soğudum. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla