2 yıllık evliyim eşimle geçinemiyorum, düşüncelerimiz farklı. Ne yapmalıyım?

Merhabalar 2 yıllık evliyim. Esimle genellikle annem yüzünden kavga ediyoruz. Evlendigimiz günden sonra İlk ziyaretlerinden sonra bunlar neden bu kadar çok oturdu ne yapmaya çalışıyor. sonrasinda annen her aldığımı soruyor bunu nereden aldın diye sormasın vs. sonra bayramda kavga ettiler annen bu eve tek başına gelmesin dedi. yine aynı olaylar. Evimiz annem gile yaklaşık 3 km aynı semtteyiz yılda onlar bize en fazla 8 kez gelmiştir. Biz onlara ortalama 10 günde bir gitmişizdir. En son eve geldiğinde cocegime neden karışıyor. sen neden susuyorsun. Anne durde dedi yine kavga ettik. Sen sınır çizemiyorsun böyle evlilik olmaz dedi. Bu arada diğer abilerim ablalarimlada konuşmuyor. Ne yapacağımi bilemiyorum sesiz karakterdeyim. o işe sürekli konuşan bastıran karakter ne yapacağımi bilmiyorum. Dusuncerimiz farklı. Sevdik evlendik. Ne yapacağımı bilmiyorum

2 yıllık evliyim eşimle geçinemiyorum, düşüncelerimiz farklı. Ne yapmalıyım?
Cevapla