Aile & Toplum Günaydınn herkese nasılsınız neredesiniz? senhayirdiryha Takip Et Xper 5 Yaş: 20 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben bugün evdeyim şarkı açtım kahvaltı hazırlıyorum 😂😂 Güne açan çiçekler gibiyiz yalaan yalaan öyle saf ki sevgimiz yalaaan yalaaan Günaydınn herkese nasılsınız neredesiniz? Cevapla Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Ben evdeyim 0 0 Yorumla
cengaver115 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 601 cevap paylaştı. Senden biraz mutluluk istiyorum biraz da senin heyecanını ve özgür davranışından istiyorum bayağı bir mutlu uyanmışsın 0 1 Yorumla senhayirdiryha +1 yıl Hemen kargoyla yollayalım Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Günaydınnnn ne bu neşeeee kız😂 allah bozmasın evdeyimm kahvaltı yaptımm kahve icicem birazdannn 0 2 Yorumla senhayirdiryha +1 yıl Hahaha teşekkürler ya çevremde herkes monoton bari ben neşeli olayım dedim napiyim 😂 sana da afiyet olsunn🫶🫶 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tesekkurlerr😂 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 10,2b cevap paylaştı. Kaçırıldım, bir depoda tutuluyorum. 1 4 Yorumla senhayirdiryha +1 yıl Ne güzel iş yok dert yok otur depoda 😂 seni öldürürlerse eğer öldürülene kadar takıl orada sjsk Yorumla Aristokratımsı +1 yıl Komik mi? Ne haldeyim biliyor musun sen ya? Polis emayti kagebe siayey falan hepsi geliyor, sos gönderdim. Yorumla senhayirdiryha +1 yıl Aman tanrım didim😱 bu siteyi de ihmal etmeyen bir rehine 🥹🙏 Yorumla Aristokratımsı +1 yıl Tabiii fanlarım var. Yorumla
Just-can Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 755 cevap paylaştı. İdare eder aynı yerdeyim 1 0 Yorumla
GaraGuru Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ohh miss ne güzel 😁 1 0 Yorumla
Havadasuvar Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Regl ağrısından geberiyom sen 0 1 Yorumla senhayirdiryha +1 yıl Ayy bende çok çektim sonra doktorun yazdığı bir ilaçla kurtuldum ağrıdan dienomet adı bu çok iyi geldi istersen eczaneden al reçetesiz de satılıyor birde zahter falan kaynatıp içmek iyi geliyor Yorumla
Uluocakerem Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 941 cevap paylaştı. Saol sen nasilsin 0 3 Yorumla senhayirdiryha +1 yıl Teşekkür ederim iyiyim bende : ) Yorumla Uluocakerem +1 yıl Allah iyilik versin hanimefendi :) Yorumla senhayirdiryha +1 yıl Amin sizede Yorumla
egoadamm Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Saçma 0 1 Yorumla senhayirdiryha +1 yıl Ne saçma acaba? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben evdeyim
Senden biraz mutluluk istiyorum biraz da senin heyecanını ve özgür davranışından istiyorum bayağı bir mutlu uyanmışsın
Hemen kargoyla yollayalım
Günaydınnnn ne bu neşeeee kız😂 allah bozmasın evdeyimm kahvaltı yaptımm kahve icicem birazdannn
Hahaha teşekkürler ya çevremde herkes monoton bari ben neşeli olayım dedim napiyim 😂 sana da afiyet olsunn🫶🫶
Tesekkurlerr😂
Kaçırıldım, bir depoda tutuluyorum.
Ne güzel iş yok dert yok otur depoda 😂 seni öldürürlerse eğer öldürülene kadar takıl orada sjsk
Komik mi? Ne haldeyim biliyor musun sen ya? Polis emayti kagebe siayey falan hepsi geliyor, sos gönderdim.
Aman tanrım didim😱 bu siteyi de ihmal etmeyen bir rehine 🥹🙏
Tabiii fanlarım var.
İdare eder aynı yerdeyim
Evdeyim yataktan kalkamadım
Ohh miss ne güzel 😁
Regl ağrısından geberiyom sen
Ayy bende çok çektim sonra doktorun yazdığı bir ilaçla kurtuldum ağrıdan dienomet adı bu çok iyi geldi istersen eczaneden al reçetesiz de satılıyor birde zahter falan kaynatıp içmek iyi geliyor
Saol sen nasilsin
Teşekkür ederim iyiyim bende : )
Allah iyilik versin hanimefendi :)
Amin sizede
Saçma
Ne saçma acaba?