Günaydın herkese, nasılsınız ne haldesiniz, ne durumdasınız, ne yapıyorsunuz?

6 günlük izinden sonra tekrar iş başı yapmak çok berbat bir his ya. Bir de buranın dondurucu soguklarinda
Günaydın herkese, nasılsınız ne haldesiniz, ne durumdasınız, ne yapıyorsunuz?
Cevapla