Herkesçe varos ilan edildim, kendi kendime komplekse girdim?

Sevdigim X bir tiyatrocu kurs veriyorddu. Ben de tiyatroya ilgi duyuyorum, hem onunla tanisma ve yetenegim varsa gosterme firsati olur diye kaydoldum, gittim. Kaydolan herkes kendini tanitirken meslegini soyluyordu, soylemeyene ozellikle sormuyorlardi ama genelde soyluyorlardi. Bircok kisi doktor, muhendis, akademisyen vs idi, kalanlari da zaten amator tiyatrocu. Ben guvenliktim. Bir tek ben boyle bir is yapiyordum. Ben soylemedim. Sonra bir hikaye tasavvur edilirken bir ara hoca soyle dedi "simdi de varoş, alt sinif birini dusunelim, mesela guvenlik" dedi ben şok. Kendimi kotu hissettim baska bir isim olsun diye ugrasiyorum kurslara gidiyorum ve universite sinavina da hazirlaniyorum ama bu kursa bir daha gitmeli miyim bilmiyorum sinif farkini hic boyle hissetmemistim herkes bana cok yabanci gozuktu konusacak kimsem yok gibi hissettim

Herkesçe varos ilan edildim, kendi kendime komplekse girdim?
Cevapla