✍️Konumuz mutluluk davası
Kesin bunun bir formülü vardır, hadi bakalım heyyy millet kime diyom ben mutluluk ne güzel şey formülü verin yazıyorum okey 😍

Yaşlanınca bende böyle olucam inşallah🤦♂️
✍️Konumuz mutluluk davası
Kesin bunun bir formülü vardır, hadi bakalım heyyy millet kime diyom ben mutluluk ne güzel şey formülü verin yazıyorum okey 😍

Yaşlanınca bende böyle olucam inşallah🤦♂️
İstikrar ve sabır önemli. Ben mutlu olmak istiyorum diye yırtınırsan olmaz zaten o iş. Sessiz sakin sabırla bi kenarda hayatını yaşayan insanlardır bir ömür mutlu olanlar.
Surekli mutlu bir evlilik beklememek, denge, beklentinin yuksek ve cok olmamasi, sevgi, saygi, empati, uyum.
İletişim, anlayış, saygı ve güven...
Çok şey istiyorsun benim bunları yapmam imkansız mezar olmasa bile pazara kadar gitmeye razıyım🙄
Teşekkür ederim...
Ne demek ricalar efendim😬
Cevap
4Cevap
tabi ki karşılıklı anlayış empati ve yetişkin-yetişkin ilişkisi. biri çocuk biri ebeveyn rolünde olmamalı. ikisi de yetişkin rolünde olmalı.
Mesela ben çocuk ruhluyum benden olmaz mı yani ciddiyet soksan durmaz🙄
çocuk ruhlu olmak başka bu başka. iletişimde burundugumuz roller vardır ondan bahsediyorum
Masallarda bile evlilikten sonrasını anlatmıyorlar, mutluluk ondan sonra azalıyor.
Harbiden ya neden böyle oluyor acaba bunun illa bilimsel ya da sosyolojik bir açıklaması olması lazım🙄
Haklısın bence
Belkide cennete giden yol cehenemden geçiyordur herşeyin sebebi insan.
Yani şunu demek istiyorum kolay hiçbir şey yok sevgide öyle belkide bir insanı sevmek dünyanın en zor işidir.
Hayatkısakuşlaruçuyor boş ver birkere geldiğimiz şu dünyada ne yap ne et mutlu ol mutluluk hak eden insana yakışıyor.
✌️👍
Sadakat güven saygı bolca sevgi anlayış eğlenceli olmak
Anlayışlı biriyle birlikte olmak, doğru insanı bulmaktan geçer formülü. Ben buldum, yarışmacı arkadaşlara başarılar 😂
Iki kişi arasında kalmasını sağlamak.
Aynen her ne yaşanıyorsa iki kişinin arasında olması gerekiyor uzun ve mutlu bir bilikteliğin şifrelerinden bir tanesi.
Bence sonsuz bir bilikteliğin sırrı sevmekten geçiyor çünkü dünyanın en zor işi sevmektir amasız, lakinsiz, fakatsız hani ünlü bir şairin dediği gibi
"Sorma bana ne kadar seyiyorsun diye tavanı kadar sokağın dibi kadar cehennemin"
Yani seven insan herşekilde sever asıl mesele kimsenin göremediğini görmektir buda ancak gönül gözüyle olur...
Sevgi, saygı ve güven..
Yani kesin mezara gidermiyiz formül bumu🙄
Kalbi güzel olmak ve vefakar olmak sadece bu kadar
Ben saldım bu konulari
Evlenmemek
Sadakat.
birbirimizi dinlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?