Arkadaşlar benim 1 sene önce babam vefat etti. Babam vefat etmeden önce o kadar guzel bir aileydik ki anlatamam size. Ben babama dunyadaki sevgilerin hepsini toplasaniz asacak kadar duskundum.8 senedir gorustugumuz aile dostlarimiz var. Her aksam, firsat varsa sabahlari da beraberiz. Ben 20 yasindayim annem 37 yasinda. Sag olsunlar o aile dostlarimiz da babami kaybettikten sonra bizi yalniz birakmadilar destek oldular. Babami kaybettikten sonra haliyle hepimizin psikolojisi sarsildi. Annem haric hepimiz duzeltmeyr calistik. Annem o gunden beri o kadar agresif o kadar sinirli ki tek bir kelime dahi konusulmuyor. Ama sadece kardesim ve bana karsi var bu siniri. Ben size paranizi verryim benden baska bir sey istemeyin diyor. Ben boyle olsun istemiyorum ne olursa olsun sonucta Artik annemle dertlesebilecek konusabilecek yastayim. Babam olmeden once boyle degildi ama babamla daha yakindim tabii ki cok cok anlayisliydi. Annem o aile dostumuz olan kadinla (31) o kadar sıkı fıkı ki annem gece 1 lere kadar telefonla konusuyor onunla. Zaten her gun bizdeler. Annem kalkip mihabbet etmez kardesim ve benimle. O kadinla benim dedikodumu bile yapiyor hep. Artik o kadin da bana laflar sokmaya, asagilamaya basladi annem yuzunden."senin anneni en iyi ben tanirim hayatta" gibi laflar soyluyor. Gun icinde annemle alakali bir sey oluyor, annem ona soyluyor. O da gelip bana "aaa tuhh pot mu kirdim ben simdi" diyor o konuyu soyleyip. Bi erkek arkadasim var 1 bucuk senedir. Surekli onun ve benim dedikodumuzu yapiyorlar. Tamam cok buyuk sayilmayiz ama hayallerimiz var hayaller kuruyoruz. Annem ve o kadin hayallerimizle dalga geciyorlar. Anneme boyle yapmamasi gerrktigini inanin 1 senedir neredeyse her gun soyluyorum."Benim kafamda bu sekilde dagiliyor. Sen de git baskasiylr dagit"diyor. Ailemizi toparlamak icin yapmadigim sey kalmadi. Alip kafeye goturuyorum zorla. O kadin ariyor annemi. Bensiz nasil gidersin insnmiyorum sana iyi o zaman yap keyfini diyip trip atiyor. Kadinin 2 yasinda bir kizi var. Bana o kadar duskun ki. Ne zaman girussek kizina ben bakiyorum. Kendisi annemle muhabbet ediyor. Arkadaslar annemi nasil ysnia cekicem ne olur yardim edin yalvaririm
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Of be güzelim zor olmalı babanın vefat edip annenin darma duman olup herşeyi siz çocuklara kalması çok zor biliyorum öncelikle basın sağolsun şöyle başlamak istiyorum annen baya çoküşte kendine arkadaş bulduğunu sanıyor belki kadın iyi belki kötü birisi bilmiyorum ama maddi durumunuz iyise kadın anneni kullanmaya calışmasın sadece öncelikle buna dikkat etmeni istiyorum annen derdini anlatcak biri ararken onu bulmuş işte ona sığınmış ve artık ciddi derecede bence benimde sonum belli degil kendi hayatıma bakarım ben para dışında bir şey beklemeyin benden kafasında kendi hayatını yaşamaya çalışarak seni yalnız bırakmasına sinirlendim açıkçası kendi ayaklarının üzerinde durmayı tabiki herkes öğrenmeli ama maalesef senin benim gibiler hayat suratına bu şekilde vurunca anlaşılıyor annene ayak uydur sadece kendi haline bırak bu olanların sorumlusu sen degilsin kendini sakın bu konularda sorumluluk yükleme annen hakkındaki gercege ise maalesef arada sırada yaklaşmayı dene ama bu durumu o değiştirmek istemedigi sürece degişmeyecegini ve deviştirmekte istemeyecegini yaşayarak öğrendim maalesef akışına bırakmak lzm bazen güzelim öyle kendi kendini üzme tamam mı
Oncelikle boylesine onemseyip uzunca yazdiginiz icin cok tesekur ederim insanlarla konusabilmek bile cok iyi geliyor. iste boyle bazen annen iki kelimeni dinlemiyor ama tanimadigin, asla gormeyecegin biri senin derdine uzulup satirlarca yazilar yaziyor. Haklisiniz ben butun bu olanlarin sorumlusuymusum gibi davraniyorum cok da sorumluluk almaya calisiyorum ailemiz toparlansin diye. Herkes bir tarafa savrulmasin eskisi gibi olalim diyorum. Kardesim daha 9. sinif. Tam egitilmesi ogretilmesi gereken zamaninda. Annemin de umursamazligiyla bir senede bir anda tam bir serseri kavgaci bir tip oldu. Okuldan cezalar alip duruyor. Ustelik bir kiz cocugu. Annemin umrunda degil olabilir babasi oldu onun diyor. Ne iyi ne kotu hicbir ilgi yok. Ben karissam bana da sen kimsin senin ne haddine diyor. Hayat bizi bir sekilde bir yerlere goturuyor. Yasanmasi gereken yasaniyor. Umarim herkes icin hayirlisi olur. Eski halmize donebiliriz
Annenin senle bu şekilde konuşmayıp benim konuşmam senin üzülmene sebep olmasın maalesef gerçek şu ki annen sizi şu sürecte yalnız bırakıyor kendine bu sorumluluğu yükleme annen bile olsa kimsenin sevgi kırıntısına muhtaç düşürme kendini sen güçlü çok naif düşünceli bir kızsın öyle hissediyorum doğru kararları verebilirsin aileni toparlama yükünü üstlenmiş olabilirsin ama bu hatayı yapma bu seni daha çok hayal kırıklığına uğrayacak bunların sorumlusuda sen değilsin dediğim gibi nedense seni kendime çok yakın hissettim kimseye yazmam bu kadar normalde öyle morelin bozuk seninde sende daha birşeyleri atlamadın daha bunun farkına var ve buna rağmen aileni toparlama fedakarlığı sergiliyorsun karşılığı ise hiç olunca bu durum seni daha çok üzüyor kendine odaklan kendine zaman ayırabilcegin aktivite edin bunu atabilecegin belki derslere kdaklanmak olabilir belki çalışmak belki konuşmak istedigin zaman yazabilirsin bana yanlış anlamazsan tabi
Daha once babanla cok samimi oldugun icin psikoljikmen " bak yine eninde sonunda bana kaldin" dusuncesine girmis olabilir yani benim tahmin bu bence annenizi ikna edip bi psikologla gorusuteebilirsiniz eger ikna edemezsiniz siz görünün sizde bi sıkinti oldugundan degil en azindan nasil basa cikacagini sebebini vs cozebilirsin
Babamla cok samimiydim eve ama annemle de aramiz kotu degildi ki iyidi hep o kadin annemi dolduruyor surekli beni kotuluyor erkek arkadasimi kotuluyor anneme psikologa gitmesi icin de cok dil doktum. Sen ne demek istiyorsun bana diye kavga cikardi. Ben de gittim psikologa ama iste sorun bende olmayinca cozulmuyor. Cok cok ilimli anlayisli oldum hep
Evet belki basta yasından dolayi oyle davranmis olabilir ama o kadin da sureci devam etirmis gibi gözüküyor gervekten disardaki narsist fesat insnalardan raabim korusun sizi de gecmis olsun umarim en kisa zamanda iyi olursunuz anneniz gervekleri görür
Amin insallah etrafta sizin bizim gibi iyi insanlar cok az kaldi umarim herkesin hakkinda hayirlisi olur cok tesekkur ederim degerli yorumunuz yardiminiz icin iyi aksamlar
Rica ederim
💜💜💜
Annen evlensin rahatlarsın knk