Kız isteme olayı ile ilgili ne düşünüyorsunuz?

Bir kadının evliliğe onayı neden yetersiz geliyora babasının onayı gerekiyor örneğin? Bu bir kadının kararına direkt hakaretken üstelik evlilik iki kişinin kurması gereken bir olay madem neden hemen ilk adımda aileler karışıyor? Psikoloji'ye göre iki yetişkin ve bağımsız insanın evliliği sağlıklıyken neden bu gelenek devam ediliyor? Hem aileler yeni evliliğin üzerinde söz sahibi oluyor bu iki kişinin kurduğu düzenden dışarı çıkıyor hem de bir kadının kararı orta doğulu medeniyetler gibi açıkça tek yanıt olarak kabul edilmiyor...

Hem sosyolojik hem de psikolojik tuhaf bir manzara ortada ama çok normal karşılanıyor?

Kız isteme olayı ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
Kız isteme olayı ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
Cevapla