Sorum kızlara: şu sanal ortamda takıldıkça erkek cinsinden tiksinen tek ben miyim?

biliyorum illa iyi düzgün erkekler de vardır ama şu sanal ortamda her önümüze çıkan, her muhataplık kuran midemi bulandırıyor. hepsi mi spk olur, hepsinn mi derdi aynı halt olur. hele şu şerefsiz evli erkekler yok mu. resmen sanal ortamn yarısı evli erkek ve esir almışlar ortamı. sürekli kadın avındalar. midem bulanıyor artık. inanın her platformda mesaj kutumu kapatıyorum. ama hepsinde kapanmıyor ya da bazen düzgün yazan biri çıkıyor insan sanıyoruz, sonra o da aynı halt... hele şu evliler. evli erkek kelimesi bile midemi kaldıyor. kocalarınızın elinde telefon varsa garanti aldatılyorsunuz. hepsi iğrenç.

Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
bu sitede sayfam kapalı mesaj kutum kapalı. başta açıktı zaten gelen mesajlardan iğrenip kapattım. ama diğer platformlar var. allahn yutubenda bile kadın nikiyle yorum yapmayın biri illa gelip musallat oluyor.
Sorum kızlara: şu sanal ortamda takıldıkça erkek cinsinden tiksinen tek ben miyim?
Cevapla