Arkadaşlarım erken yaşta boşandı, evliliğe hiç özenmiyorum. Bu normal mi?

Bu zamanda devir kötü ve bı insanın kahrı ömür boyu çekilir mi yüksek lisans dusunuyorum evlenince hayat daha bka sariyor bence arkadaşlarım bile erken yaşta boşandı hiç ozenmiyorum sizce de bı insanın kahrı çekilir mi

Güncellemeler
+1 yıl
Hayatı insan kendisi için yaşamalı çocuk içinde koca içinde değmiyor inanın bunun örneği arkadaşlarım ailem ve kardeşlerim hepsi nankörlük üstüne nankörlük yaşıyor yani
Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden olsa şartlar iyiydi şimdi ise maddi manevi şartlar zor sadakat sıfır ve ekonomik kriz var kız erkek kendini ezdirmiyor böyle olunca boşanan çok oluyor egitim devrindeyiz bana saçma geliyor yani bu dünyada çocuk yetiştirmek bu zamanda eşine sahip çıkmak falan
Arkadaşlarım erken yaşta boşandı, evliliğe hiç özenmiyorum. Bu normal mi?
Cevapla