Tacizde kadınlar değil erkekler mağdur?

Tacize uğrayanların kadınlar olması yine erkek mağduriyetleri ile ilgili; erkekler ilgisiz ve sevgisiz kaldığı için tacize başvuruyor kadınlar ise zaten günde 100 mesaj aldığı için buna ihtiyaçları olmuyor. Yani senin kadın mağduriyeti diye anlattığın tacizin bile perde arkasında mağdur erkek. Kadın sorunları ile ilgilenmeyelim demiyorum aksine çok ilgilenelim ve kadın haklarını geliştirelim kadın ve erkeği eşit yapalım. Ama kadın mağdur diye gezip erkek sorunlarını yadsıyarak kadın erkek eşitliği sağlanamaz. Değil mi? Taciz konusu hep kadınların mağdur olduğu bir mesele gibi anlatılsa bile esasında erkeklerin mağdur olduğu bir mesele.

Tacizde kadınlar değil erkekler mağdur?
Cevapla