Güzel mesajlar ama sürekli olunca sıkılıyorum. Cevap vermemek de olmuyor 🙄


Yok numarama ulaşana aşk olsun ulaşılmazım birazcık
çok severim bağlarım kuvvetli ama ulaşmak zor mesaj olayında çok yokum o şekilde
güzel soru
Benim akrabalar akraba değil ki adam gibi mesaj atsın. Belki kabaca olacak ama hepsini toplasam Türkiye'nin en tuhaf hayvanat bahçesi sahibi olurum.
Evet var tabiki güzel oluyor aslında senide düşünen birisi olması
Cuma gün bi tane numunelik var hayırlı cumalar yazmazsa içi rahat etmiyo galiba akskdkdkdkdld
Cevap
11Cevap
Hayır yok kimse. olmasın da zaten akraba çekemem şimdi
Yok çünkü akraba gruplarına katılmıyorum öyle ki kendi öz ablamların grubunda bile yokum 😃
Atıyorlar cuma günleri 😊 Ama aşırı samimiyetsiz geliyor bana.
Evet kesinlikle 😆
iş dışında veya bir işi düşen kişiler dışında hiç mesaj yok
Evet her sabah ve her cuma mesajlaşırız/konuşuruz ailemle
Amcalarla kavgalı olunca eşleri de otomatikman mesaj yollamaz oldu
maalesef yok ama iyi ki yok sevmiyorum cuma kandil Msjlarini saçmalık geliyor artik
Cuma günleri mesaj gönderenler var evet
Atarlar, okumaya tenezzül bile etmem. 🙄
hayati bu kadar sevmelerine ayar oluyorum 😂
Yok atan, atan olsun istememde şahsen.
Yok bemde oyle akrabalar😂
Evet var
Havanı yesinler senin😂atan oluyo yazıyom iki üç kelam elim düşmüyo
Haha yokk
Sevmemki
Hayır pek yok…
Yok sukur
Kimsemiz yok
Yok.
Evrt var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?