Kimsenin telefonunu açmıyorum ayıp mı ediyorum sizce?

Kpss ye hazırlanıyorum ve arkadaşlarım kuzenler arayıp 1-2 saat konuşuyorlar ben duşa girerken ders dinleyen insanım onların boş dedikodu muhabbetlerini dinlemek istemiyorum dönmüyorum kusura bakma görmemişim ders çalışıyorum falan diyorum alınıyorlar ya da eve oturmaya çağırıyorlar gitmiyorum sınava 5 ay kaldı sınav çok önemli benim için

Kimsenin telefonunu açmıyorum ayıp mı ediyorum sizce?
Cevapla