Gerçekten telefonum çalsa kimin telefonu çalıyor diye düşünürüm, kimse aramıyor, sormuyor. İlgisizlik hastalık gibi... ama ben yıllardır böyleyim yalnızlığa alışkınım.
Telefonumun zil sesini bilmiyorum kimse aramadığı için, siz sizinkini biliyor musunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben de 14 yıldır aynı parçayı kullanıyorum zil sesi olarak. Bankalar operatörler sağolsunlar reklam için ararlar bazen
Ne güzel işte şarjıda çok gider. Benide arayan soran yok zil sesi sonuna kadar şarkısı
telefonu kullanmıyorum tuşluya geçtim 3 aydır yatıyor orada xd
Birinden caldir öğren içinde kalmasın ;/
Yerimde olsan öyle mi yapıcaksın, içmde neden kalsın ne alaka, böyle iyi skıntı yok.
Telefonun kendi melodisi hiç değişmedim
Telefonum hep sessizde.