AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Erkekler geç olgunlaşır doğru
Vaav
Kendimden biliyorum
Tecrübe konuşuyor
Yaş 38 hala çocuk um akşam işten eve gelince hala bilgisayar oyunları oynuyorum önemli olan kimseye bir zararimin olmamasi...
Eyvah eyvah
Ne yapalım çıkıp dişari kumar mi oynayalim ya da barda pavyonda birilerini mi oynatalim
İlla oyun mu oynayacaksınız yani
tv de izliyorum arasıra haber programları spor vs..
Yanlış. Tabi öyleleri de var ama kadınların da olgunlaşamayanı çok
Ben kendi adıma konuşayım o kadar erken olgunlaşmadan dolayı intihar edicem ☹️☹️🙁🙁
Yuh
Evet
Erkekler senden daha erken olgunlaştığı için evliliğe karşılar, sen ise halen ergen olduğun için ailenin ve toplumun dayatmasını sorgulamadan kabul ederek evlilik delisi tutumunu sürdürüyorsun yavrum. Bakış açını değiştir
30 yasında bi erkek en fazla 25 yasında bi kızla aynı olgunluktadır
30 yaşında bir kadın en fazla 20 yaşındaki erkekle aynı olgunluktadır
Öyle maalesef, o yüzden olgun seviyorum
olgunluk yaşla olmuyor yaşanmışlıkla oluyor ben erken yaştan olgunlaştım her erkek aynı değildir bazı olgunlar var çok çocukça hareketler yapar bazı yaşı küçükler vardır o olgun yaşta olanlardan daha olgunca düşünür her şey yaşla olmuyor başla olur
Ay onlar da çok cirkin oluyolar ya…
yaşı büyük olduğu için yaşlanıyorlar normal
yakışıklı olup s. alak olmasından iyidir
Hem yakışıklı olsun hem olgun
öyleyim ama hala yalnızım
@yoruldumaw küçüksün ablacım
dediğim olgunluk yaşla olmuyor düşünme yapısıyla oluyor
o kadar yorum yazdım görmüyor musun
Yaşam tarzı çok önemli ona göre olgunlaşıyor kimi zaman
Doğru valla kimse boşuna tantana yapmasın ama kadınlarda aham şaham değiller yani
Kişiden kişiye değişir. En önemli etmen bence geçmişte yaşadıklarıdır
Ne gibi olgunluklarını görmedin anlatabilirsin ona göre yorum yapacağım. Konuyu bilmiyoruz.
O yaştakilerin kafa basmaz bu konulara o yüzden kaptın kaptın bizim yaşımıza gelen adamlar evliliğin saçmalığını görüyor benim jenerasyondan bekar erkekleri evliliğe çekmeniz zor iştir.
Ay nolur evlen benle Gökhan
Pff birde kendi yaşıtın erkekleri olgun olmamakla suçluyorsun..
Sarkastik biriyim diyelim, sen olgun olsan kaç yazar babalık ya
Yaşıtlarınla bol şans sana evlat.
Teşekkürler ihtiyar
Akıl yaşta değil baştadır diye bir laf var ama?
@Blowfish12345 evet kim demişse iyi demiş abi
Değişiyor ya kimi erkek 22 li yaslarinda olgun oluyor kimisi 30 unda anca olgunlaşır
Erkeklerde olgun & milf hatun seviyor niye biliyor musun? Çünkü genç kızlar sevişmeyi bilmiyor 😄
konuştuğun kişiye bağlı bence bende 18 19 yaşındayken gayen olgundum
Tabii
🙄 öyleydim valla
Çarpılcan
benim sözümün arkadasındayım valla Allah biliyor sana öyleleri geldiği için inanma'man normal..
Tamam
efferim :)
Memleket neresi
Balıkesir senin
Erzurum beklemiştim ya
harbimi Ozaman Erzurumluyum
Zekanda gerilik var galiba topa vurmaktan değil o toplumdan kaynaklanıyor maalesef
Hadi ya gerçekten mi
alla alla gel benimle konuş sonra peşimden ayrılmazsın yaşım 35 değil
Aynen aynen
ne aynen aynen sana coluk cocuk çömez denk gelmiş ondan herkesi böyle sanıyorsun
Sus
ne sus gerçek bu ama
Tamam en olgun sensin
ben onumu dedim sadece ergen kekolardan değilim dedim ön yargılı olma önce beni tanı dedim
Yok ben diyorum sen en olgunusun
Evlilik istemek olgunluk belirtisi mı
Evliliğin erkeğe ne gibi faydası var
Zararı çok...
Büyü anlarsın kuzum 23 yasında bi erkek en fazla 20 yaşındadır
Aynen...
Olgun bir insan neden böyle düşünüyorsun diye sorardı?
Çok fazla olgun olduğundan soramadın...
Direkt yargılamak daha kolay geldi
Fazla olgunluktan...
Abicim hiçbiriniz evlenmek istemiyorsunuz ki hangi birinize anlatayım evlilik dinin yarısıdır. Dininin yarısı olan bir şey kolay olmaz. Elbette imtihan edileceksin. Kuranda bir ayette “ İnsanlar “İman ettik” demekle bırakılıp da imtihan edilmeyeceklerini mi sandılar?” Der ailenden, eşinden çocuğundan her şeyden imtihan olabilirsin peygamberin mahzun olduğu hayatta siz gülmeyi beklemeyin. Makul birini bulup evlenin
Kadınların beklentileri yüksek Ve hakli görüyorum.
Ayni zamanda günümüzün insanı kasarlanmis, sadakat ve sabir azaldı.
Kadınlar aynı zamanda inatçı ve nazlı
Niye isteyim yahu
Bana bedenleri dışında sunacakları neleri var
Hoş sohbetlerimi? ( alış-veriş dedikodu elestri) başka hangi konuyu konuşmayı bilirler. Duygu yükleridir. Özentiliği severler şikayet etmeyi severler. Deli gibi ilgi isterler. Bla bla bla bla
Akşama kadar sayarim
Evlenmezsen evlenme bana ne ben evlencem
Evet bu uslubunla super olgunsun
Işte bahsettiğim bu
Bu üslup saygısızlık
Evliliği rezil hale getiriyor
Kendinize bakın hocam
Erkekler sevdikleri insanların yanında çocuk gibi davranır
Yok öyle değil anlamıyorlar bazı şeyleri bile
Sen yine de genelleme yapma dmddjjd
Sebep yok baskı altında büyüdükleri için
Güzel tespit ama ben topa kafa atmazdım 😅
Bende sıkıntı yok ablam diyorum
Ana kuzusu gibi yetiştirildiği için
Doğru diyorsun
Erkekler 35 üzeri olgunlaşır bayanlar 20 li yaşlarda aradaki matematik sen hesapla artık
22 yaşındasın ve evlilik için görüstün 😂 sanırsın Aklı Kemal'e ermiş tahsilli iyi bir koca adayı arıyor
Eee arayamaz mıyız seni bulduk işte Allah allah
çıta koyucaksin 1: Evi olucak 2: Arabasi olucak 3: iyi bir işi olucak.
Tamam sen öyle biriyle evlen ya
evlenmem ben kast sismine aykırı kendi dengim veya bir tık aşağıda. Senin aradığın sey tam olarak ne
Sana ne
kaybol velet
Aptal
s. i. ktrrr
Yarım akıllı alık
Erkekler geç olgunlaşıyor...
Kadınların 7 den 70 e aklı beş karış havada ve hiç düzelmiyor...
Böylede devam edecek...
Meyve sebzemiyiz biz
Evet
Ham meyveyi dalından koparma o zaman bırak olgunlaşsın
Bence de
Hiyar golgede yetişiyor ondan
Ney
Yani hocam kadınlar çiçek gibidir yüzünü güneşe verir ve çabuk olgunlaşır
Erkeler hıyar gibi yaprağın altinda güneşsiz golgede geç olgunlaşır
Mantıklı
Erkekleri evlilikten soğuttunuz resmen şimdi de bahanesi bunu mu buldunuz?😃🙈
Ne alakası var
Çok alakası var da neyse bi düşünün bakalim erkeklerin neden evlenmek istemediklerini anlarsiniz belki söylemek istediklerimi
Anlamadım
İyi boş ver o zmn ne diyim
Çünkü biz pislik iğrenç varlıklarız.
Ben demedim
Ben dedim
Evet
Erkek 40 tan sonra anlar hayatı
Eyvah eyvah
Ben 28 den sonra olmaya başladım
Eyvah eyvah
28 e kadar genç ve dinamik kalmam lazımdı mdkdn
Of bu erkeklerle ömür geçmez herhalde
Yav yürü git kfjdjd
Sus olgunlasalı 5 sene olmus sen 20 yaşındaki bi kızla aynı yaştasın su an
Fizyolojik olan bir durumdur bu arada açıklaman kadar canım bir şey hiç okumamıştım
Sen de benim xanımsınnnnnn
Hiiic fark etmez hepsi benim bebeklerim
belki de senin seçimlerin kötüdür
Oalbilir
bu yüzden erkekleri büyük tercih etmelisin
Erken ölüyolar sonra
daha iyi işte yaşlanınca erkek dertleriyle uğraşmamış olursun
Yok genç daha iyi eğlenceli olur hem yaşlının ruhu çekilmiş bi ayagı çukurda ne anlar eğlenmekten yaşam hevesini öldürür insanın
yaşlı derken 4-10 yaş büyük diyorum sende ne anladın :D
5 yas iyi
o kadar seçemezsin ama düzgün birini bulursan anlaşıyorsan 10 yaş sorun olmaz.
kadın zaten 35ten sonra çökünce yaşıt görünürsünüz :D
Ay yokkk 10 yas ne
neyse nasıl istiyorsan öyle yap
Saol babalık
sende sağol evlat
Bende hala olgunlaşamadığımı düşünüyorum
Allah yardımcın olsun babalık
ortalama 60 yaşına kadar devam ediyor...
Kişiden kişiye değişir ben öyle değilim
Kadınlar olgun seviyor o yüzden
Yetiştirilme şartlarından dolayı
Kişiye göre değişir ana öyle diyorlar
Evlenmeyi düşünmeyince böyle düşündün galiba
sen kafayı yemişsin sister
Eyvallah babalık
Kızlar erkeklerin icindeki çocuğu öldürüyor
İyi olmuş
Soruna cevap verdim
İyi vermişsin
Klasik kız yalanı bu.
bu kafayı yapmak için ne lazım acaba
30-35 yas anonim
çarpmış seni belli
Evde kalmışsın anonim oluşundan belli
evlimiyim merak ediyorsun anladığım kadarıyla, benden ümidin olmasın o kadarını söliim uyanık müh
Ayy nolur evlen benle anonim. Bu saatte burada olan 30-35 yas bi anonimin evli olma ihtimali mi var erkek kurusu
bak hala bir çaba:))))) valla kusura bakma bi bardak süt için mera açamam sana, başkasını bul
KSLEKŞEKŞFWB canım MIDIR NEDİR HİSTERİK
canım yazdım canıma çevirdi
SLKKKK YAZDIM Q BU SİTE MAL MI
bence o mal çok yakınında:)))))))))))))))))
Abi yaşından basından utan ilkokul seviyesinde laf sokma çabaları
bir çabaya ihtiyaç duymuyorum, laf dokunmuşş ki burada kuyruğuna basılmış kurbağa misali vırraklatıyorum seni:))) kurbiş
Sure grandpa now let's get you to bed
I'm not chicken like you, that's why the tme is so early for slleping like chickens:)
yatak matak yakışmadı bacım:))))))
İnternette kullanılan kalıp bi cümleyi attım sana yine anlamadın ihtiyar. benden sana yar olmaz var git yoluna
yar olma zaten:)))))))))) olumsuz eki katalım hatta ki hiç yolu olmasın, yar-ma
Kardeş git diyoruz zaten gıcık oluyorum hepinize git da
kardeş mi:)))))))
Amca
ingilizce biraz da ispanylca var, o dili bilmiyorum
Of gerçekten apt4lsın
Ergenliğe yeni girmiş ortaokul birey lafları
Vel3di*
evlenmicem boşuna yorma çeneni, evde kal
Ay nolur evlen benle anoniiiiim
yalvarma küçük düşüyorsun kendini
Ayyy nolur peşimden koş anoniimmm
hiç şansın yok yavrum ben asılmam bana asılırlar
Öf aynen saçlarındaki aklar gülüyo yazdıklarına su an babalık
ne içiyosan devam etme
Bi sey kullanmıyorum babalık sen de kullanma zararlı
alkol sigara yok dicem yapışıcan diye korkuyorum
Yok ben genç seviyorum korkma yapısmam
biri de seni sevsede şu tehlike bitse:))))))))))))))))9
Seviyolsr zaten
kapalı kızların işi zor
Erkekler de kapatılsın
gökten kemik yağarsa duan tuttu demektir
Of salklıgın boşluğa daldırıyo bi sn falan
AXXJSHSGEÖZVSF yemin ederim öldüm gülmekten 😆 Allah razı olsun ikinizden de hayatımda böyle komik diyalog görmemiştim ajshs
@Rojdaa123 ksldmlsld beyefendiyle yakaladığımız uyum
@karamazovablalar mükooo😜👌😅
Naz yapıyo
@cevap sahibi ajsjshs naz yapma ve abim
Be**
Sevdan beni kapında it eyledi anonim
Kemik yolluyorum getirden, dişledikçe beni hatırla😄
Ay çok özledim seni ya
Keşje duygulrımuz karşılıklı olsaydı😄
Hiç fark etmez ya
Beni unut ve hayatına devam et
Mesajınızı bekliyorum beyefendi… hasretinizle bi gündür yolunuzu gözledim. Bak diğer insanlar bile fark etmiş ne kadar uyumlu bi çift olduğumuzu bize bi şans ver…
Diğer insanlar mı)1 kişi güldüm demiş
Ne fark eder
Çoğul bir zamir kullanmışsın
Dediğime bak sen
Evlenmem olmaz)
Ne mühendisisin sen
Öğrenmek için mesaj atabilirsiniz anon bey
Ahahaha peki)
Takip ettim
Dönüş yaptım mı
Yaşantıya bağlı bı durum
Hayat insanı adam eder birde askerlik
Doğru. Gercekler insanı olgunlastırır...
Çok inceleme
Direkt nikahı basim mi
O kadar da değil ama mükemmeli bulamıyorsun zaman geçtikçe su kadar da iyi olsun diyerek evde kaliyorsun tecrübeyle sabit
25-29 yas aralığı hocam henüz evde kalmamışsınız
Muhtemelen kalırım ilişki kuracak kimse yok olacak gibi biri de yok ufukta o yüzden ben şimdiden kendimi alistiriyorum
Görücü usulü deneyin şansınızı hocam
O usul eskide kalmis eskiden millet birbirine kefil olup görücü çöpçatanlık yapıyordu şimdi kimse birbirine güvenmiyor
Her şey pahalı olduğu için kimse evliliğe yanasmıyor ya bilemiyorum girdiğiniz ortamlara göre de öneriler olur illa
Yok kimsenin önerisi yok ayrıca sanki mahşer koptu herkes kendini düşünüyor başkasının mutluluğunu değil
Evet öyle hocam ahir zaman zina kolaylaştı kimse evliliğe yanaşmıyor kıyamet yakındır
Aynen öyle benimde imtihan bu
Allah sabır versin hocam, inşallah tez zamanda hayırlısıyla gönlünüze göre birini bulursunuz
Her zaman hayırlısı diyorum bende teşekkürler
Bi yazı vardı evlilik için hayırlısı diye dua ederseniz evlenemezsiniz çünkü en hayırlısı budur diye 😄
Umarım öyle değildir
Msşdmşfmsşdn detaylı bi şekilde dua et hocam ne istiyosan hepsini Allah’a anlatarak dua et, ve bunu yaparken duanın kabul olacağına inan Allah’ın her şeye gücü yeter
Aynen öyle yapıyorum şüphem yok
Hacet (Dilek) namazı kılabilirsiniz hocam münafık değilseniz isteğiniz gerçekleşirmiş diye duydum hadisle sabit bir namaz
Daha önce kilmadim kilayim
Farklı bir kılınıs şekli ve duası var hocam
Arastiririm
Dinledigin için teşekkürler
Rica ederim hocam ne demek
çocuk olmak güzel
Anaokuluna gidin öyleyse
Gidiyorum zaten
Çok iyi
Aksine erken olgunlaşan var ama kim kaparsa
Tabi tabii
Sen olgunmusun?
Evet kedicik
böyle olman güzel
Sen de öyle ol
çok sağol ⚘
Olgun erkekle sevgili olman lazım yavrum
Yok ben gençliği seviyorum ihtiyar
O zaman daha çok üzüleceksin
Ne üzülmesi be moruk
Hem soru soruyorsun hem kabullenmiyorum
Kabullenmiyorsun
Of cirkinsiniz napıyım sizş
İcine alsan kölesi olursun
Sen almışsın böyle dediğine göre arsız
Ben sokan tarafım
26 alti olmuyor evlilikte
En az 4-5 yas büyük olmalı ya
5 ile 8 benim tespitim
8 çok
Ama kizlar da bazilari yasina gore kadin gibi oluyor
O ne demek be
Genetik ya yasindan buyuk duranlar
Erkeklerde de öyle
Illaki erkeklerdede var
Evet
Öyle
İnsanla alakalı cinsiyete değil
Cinsiyet ya eğer ağır bir şeyler yaşamadıysa hayata erken atılmadıysa falan asla yaşıtı kuşlardan olgun olamıyorlar
Buna katılıyorum ama olgunlaşamayan kadınlar da var
Öyle tabii de erkeklerde bu oran daha fazla
Yine katılıyorum
Çocuk. hepsi
Haklısın hala meme emiyoruz
Evet doğru
Erkegine gore degisir