Bende diyorum ki katlanmak olarak gördüğün birini alma hayatına bunu anlamaman kendine fiyat biçmen kadar garip. Öyle mutluysan öyle yap ama kimseye kendini satsın diye akıl vermemelisin
Yavrum tabiki degerliyim ve somut birseyler bekliyorum karşılığında elbette. Lafla karın doymuyor sonuçta ben seviyorsam o da beni haketmeli bir şekilde. Senin gibilerin değeri tarihte hiç bilinmemistir o yüzden felsefeyi kes akıllı ol.
Felsefeyi kesersem senin yaptığının "resmi ırıspılık" olduğunu söylemem gerekir. Sokak kadını meslek olarak yapıyor bunu zaten satıyor kendini 😂 seninki bunun devletten onaylı olanı. Böyle değer görmek istemem beni düşündün için sağol 😂
Az bile istiyorsun , bizden 4 kilo istediler mehir olarak 2 kilosunu düğünden önce verdik, kalanını çalışıp kazandıkça aydan aya ödüyorum eşime
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benim böyle bi arkadaşım vardı senin gibi.. Kilosunca istedi meğer kiralanmış o altınlar düğün sonrası elinden alındı. Kanmayın böyle şeylere.. Sizi dürüstçe seven, merhametli biri varsa yeter
Tek verebileceğin o ise, hiç bir zaman 1 kg altın etmez (60.000 usd). Haftada 2 kez eskort çağırsa 300 haftalık eskort parası, yaklaşık 6 yıl. Niye sana peşin para bağlasın?
Mesela ev işlerini dört dörtlük yapıyor musun? Anne olsan çocuğuna güzel bir annelik yapabilecek misin , evliliği yürütecek kadar sabırlı mısın, eee biraz da güzellik lazım bunlar için 😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Hepsi aldatıyor en iyisini yapiyorsun 😂 fakir bırakacaksın ki başka kadına gidemesin 😂😂😂
Kendine değer biçmene üzüldüm 1 kilo altın kadar ediyosun demek bu hakareti kendinize nasıl yapıyorsunuz yaa
Sen bedavaya katlan evliliğe o zaman yazık edersin ama kendine değerin bilinmez harcanirsin senin için söylüyorum
"Katlanmak" olarak göreceğin biriyle evlenme. Sevmediğin kimseye 1 kilo altın için katlanma.
Erkeklere katlanmak her şartta zordur bunu bu yaşta öğrenememen garip
Bende diyorum ki katlanmak olarak gördüğün birini alma hayatına bunu anlamaman kendine fiyat biçmen kadar garip. Öyle mutluysan öyle yap ama kimseye kendini satsın diye akıl vermemelisin
Yavrum tabiki degerliyim ve somut birseyler bekliyorum karşılığında elbette. Lafla karın doymuyor sonuçta ben seviyorsam o da beni haketmeli bir şekilde. Senin gibilerin değeri tarihte hiç bilinmemistir o yüzden felsefeyi kes akıllı ol.
Felsefeyi kesersem senin yaptığının "resmi ırıspılık" olduğunu söylemem gerekir. Sokak kadını meslek olarak yapıyor bunu zaten satıyor kendini 😂 seninki bunun devletten onaylı olanı. Böyle değer görmek istemem beni düşündün için sağol 😂
Herseyin legali makbuldür tabii nerden baktığına bağlı. Sen pick me'lige devam
Az bile istiyorsun , bizden 4 kilo istediler mehir olarak 2 kilosunu düğünden önce verdik, kalanını çalışıp kazandıkça aydan aya ödüyorum eşime
Benim böyle bi arkadaşım vardı senin gibi.. Kilosunca istedi meğer kiralanmış o altınlar düğün sonrası elinden alındı. Kanmayın böyle şeylere.. Sizi dürüstçe seven, merhametli biri varsa yeter
Vermem ki banane :)
Bir saniye hanfendi hallediyoruz
Senin gibi kadınlar yüzünden erkekler evlilikten soğudu.
Evlenmeyin?
Evlenmiyorlar zaten, sorulara ve cevaplara bakarsan görürsün.
Her gece ağlıyorum bu yüzden evlenmeyi kabul etmediğim erkekler aklıma gelince hele
Emin ol onlar da çok üzülmüşlerdir kabul etmediğin için.
Demek ki sadece parayla ölçülüyor evlilikler sahte, sonra yani her şey mükemmelmiş gibi hayatlara devam etmek bence güzel oyunculuk 👌
senin eline o altını sayacaklarını mı sanıyosun minik bıdık biraz kitap oku da zekan gelişsin evlenmek senin ne haddine
Ablacım tok satıcının ben saymayan almasin muhtaç değilim kimsenin benle evlenmesine -ki okuduğum kitapların sayısını bilsen böyle demezdin-
Sen ona ne verebilirsn ki yatıp bacaklarını açmak mi sadece
Ağzına sağlık
Anan babana ne verdiyse onu
Tek verebileceğin o ise, hiç bir zaman 1 kg altın etmez (60.000 usd). Haftada 2 kez eskort çağırsa 300 haftalık eskort parası, yaklaşık 6 yıl. Niye sana peşin para bağlasın?
Tamam eskort gidin eskortluk zengin edin hemcinslerim kazansın np 👌
Sen istersin de bakalım sana ne değer biçecekler
Aman sanki lütfedip isteyecekler değerli olmasam niye istesinler
Ama bir kilo altına değecek biri misin o önemli 😄
Mesela ev işlerini dört dörtlük yapıyor musun? Anne olsan çocuğuna güzel bir annelik yapabilecek misin , evliliği yürütecek kadar sabırlı mısın, eee biraz da güzellik lazım bunlar için 😄
Sen dert etme aslan parçası orasını, bana az bile emin ol vicdanlı olduğumdan 1 kiloya razı olurum
😄😄😄👍
Hadi bakalım hayırlısı olsun
Umarım hayal kırıklığına uğramazsn
Evlenmem ki canıma minnet
Benim gözümde çoğu kadına bitane çeyrek altın bile fazla da o yüzden soruna takıldım
Bir de hep derim ; insan ben kaç TL ederim diye kendine bakmalı ve ona göre davranmalı diye
İyi bakalım
Kendini sağlama alma fikrin güzel
Ben zaten sağlamdayim ki
Hem çalışmana izin vermeyecek, hayatını feda ediyorsun, bu ülkede evlenilmez, yurt dışı daha iyi
Anlamadım kim kimin çalışmasına izin vermiyor. Yurt dışında evlenin buradaki bekaret mavralariniz orada sökmez ama ehehe
Türkiyede çoğu erkek eşini çalıştırmıyor ayrıca gelirleri de düşük
Ben çalışırım kimseye muhtaç olmam
Afferin sana
Ben annemden böyle gordum
1 kg altın için bile hayat feda edilmez,2 milyon para deģil
Düşüneyim ben bunu
Biraz ucuza gitmiyor musun?
1 kilo altın nedir niye lord kızımısın
O para ile evlilik kurulmaz iş kurulur
Hayatında 1 kg altını bir arada gördün mü
Ammin o kadar ediyor mu ya
Sen eder misin acaba o kadar 😃
cinsellik ne alaka sdfsdfsd
Evlenme o zaman
Bana emir verme
Evlenemezsin zaten bu kafayla ancak bir ezikle evlenirsin umarım soru bir sakadir
Ahhhhh evlenmek hayatımın amacı ama benim niye öyle diyosun. Erkek donu yıkamak en büyük hayalim; bundan mahrum kalmak dünyanın sonu olurdu.
Muhtaç olmasan evlenecek bir insan değilsin erkek dusmanisin
Bendeki bu düşmanlık doğuştan maalesef
İnkar da etmediğine göre vicdanın rahat
sen evlenemezsin
Ay meraklıydım ben de erkek kahrı cekmeye
yatak iste
Evde kalirsin eminim
Herkes senin gibi züğürt mü be