Okul okumaya devam edebilecek miyim bilmiyorum beynim tükendi çok da güçsüzüm zaten?

Ailem sen nası lise bitirdin diye küçümsüyor ama derece yaparak bitirdim halbuki. Biliyorum kendimi çok zorladım bu kişi olabilmek için hayatı yasamadım bile. Ama cidden çok yoruldum bitirebilecek miyim bilmiyorum. ben gibi gerçek sevgisi olan birisi istiyorum bana sevgisini versin. kendime güvenim 0. sadece gerçek sevgiyi hissedip bilmek istiyorum. Ama ne kızlarda ne erkeklerde ben gibi biri bulamadım. Önce iş sonra eş diyebilirsiniz ama ben sevgi hissetmeden çok yalnız ezk güçsüz zekasız hissediyorum bağımlı biriyim hala yapacak bişeyim yok. seven de yok zaten üni son dönemdeyim çok yoruldum çok yoruldum gerçekten. ne eğle ne bilyorum ne okuldan soru soracağım biri var ne derdimi stresimi paylaşacak biri var. 2 arkadaşım oldu bu hayatta birini stresimi dertlerimi anlatıp rahatlamak için kullandım birini de hava atmak için gibi bişi oldu. Cidden artık düzgün biri istiyorum ben tamamen d üzgünüm artık çünkü onları da öyle kullanmam gerekiyordu ben bunu süreç olarak görüyorum. çok sevgisizm paranoyak da oldum gelecekte kendimi yıkık dökük buz gibi bir evde otururken görüyorum. Okul okumak için erkek kalkmak istemiyorum sorumluluk istemiyorum düşünme gücüm yok zaten kim bana bir iş yerinde olsun iş verir? Sabah kalkıp staja gitmek istemiyorum. Bir şeyleri yapamadıgımı ya da eksik mi yapıyorum diye düşünmektense hiç yapmak istemiyorum. Çok korkuyorum bu hayattan.

Güncellemeler
+1 yıl
Psikolojim berbat
Güncellemeler
+1 yıl
Acaba gelecekte nasıl para kazanıcam ya ondan önce okulu nası bitircem sabah kalkmak bile istemiyorum artık bende yaşamak istiyorum bikaç ay daha sabretmek gerekse bile bi kaç ay sonra bile her şey bitmiyor 1 aylık yaz stajı var daha hiç sevmediğim bir bölümdeym. İntihar edesim geliyor
Okul okumaya devam edebilecek miyim bilmiyorum beynim tükendi çok da güçsüzüm zaten?
Cevapla