Türkiye'yi yaşanılacak bir yer olarak görüyor musunuz?

Yabancı uyruklu birisi otobüste bir kadının üzerine boşalmış https://www.google.com/amp/s/m.bursadabugun.com/haber/amp-istanbul-da-soke-eden-olay-otobuste-genc-kadinin-uzerine-bosaldi-1687688.html hani artık ülke de rahat nefes almak bile haram ekonomik sıkıntı geçtim güvende degilsin bazen diyorum ben de mi yurt dışına kapak atmaya çalışsam burada bir gelecek goremiyorum günden gune kötüye gidiyoruz

Türkiye'yi yaşanılacak bir yer olarak görüyor musunuz?
Cevapla