
Neden bir kadın veya erkek tek yaşayamaz neden illa biri olması gerekli gibi davranılır?

Neden bir kadın veya erkek tek yaşayamaz neden illa biri olması gerekli gibi davranılır?
Evet karşı cinse ihtiyaç duyuyorum herkesin ihtiyacı vardır aslında sevmeye sevilmeye. ama olmadan da yaşayabilir insan. zaten bir ömür öyle yalnız geçirenler de var
Her iki cinsin de birbirine her zaman ihtiyacı vardır. Her ne kadar tartışsakta, kavga da etsek, bazı yönlerini beğenmesekte... vs. her 2 cinste birbirine muhtaçtır...
Çünkü gereklidir.
Tek yaşamak gerek doğamıza gerekse yaratılışımıza ters. Kadının varlığının önemi ayrı konuşulması gereken bir konu.
Cevap
16Cevap
Fitrat gereği evet ihtiyacimin olduğunu düşünüyorum
Evet ihtiyaç var hem fiziki hem duygusal hem cinsellik olarak
Sende duyuyor musun ihtiyaç
Evet çünkü sevișmeden geçen ömrü ömürden saymıyorum.. Ömür boyu da otuzbir çekilmez sonuçta
Tabi ki. Kadınlar olmasa olmaz.
maalesef bazen oluyor. ö
Tabii ki ihtiyacım var
Doğada çift zıtlıklar birbirini çeker
Hayır, düşünmüyorum.
Evet paraya sıkıştım şu aralar
Ayyy yanlış söyledimmm
Bazen dusunyorum libidom yükseldiğinde
Düşünüyorum
yüzde 92.84
duygusal cınsel tatmın sarrt degıl mı
Ay yok
herkes ihtiyaç duyar
Daima
Ee yanii tabi ki
Yaradılıştan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?