Ailem ve erkek arkadaşım arasında kalıyorum, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 24 yaşındayım, ailem ve erkek arkadasın arasında kalıyorum. Ailem aşırı baskıcı bir aile, hayatımdaki bütün önemli kararları onlar almak istiyorlar. Kendi hayatımda söz sahibi değilim. Erkek arkadaşım ise çok ince, çok düşünceli biri 2 yıldır beraberiz ama aileme onu söylesem evlenmeme dahi izin vermeyecekler , çünkü benim birini sevmem onlar için yeterli değil, onlar için benim evleneceğim kişiyi de onlar seçmeli yaşı yaşıma uygun vs vs olmalı, oysaki ben hayatıma alacağım insanı yaşı ne olursa olsun seçtim bile sizce ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım kendimi eksik anlatmısım arkadaşlar aramızda uçurum bir yas farkı yok dede ya da amca değil yani, ayrıca olay evlenip evlenmemek de değil, üniversiteden mezun oldum ve yüksek lisans eğitimi için başvurdum. Alındım da ancak ailem izin vermiyor artık yeter diyor tam aksine erkek arkadasımda bu konuda bana destek oluyor, kaydımı falan yaptırdım haftaya derslerim başlıyor ama ailem göndermiyor erkek arkadaşımda zorlama izin vermiyorlarsa bizi açıklayalım evlenelim diyor
Güncellemeler
+1 yıl
Evlendiktsn sonra devam edersin eğitimine diyor ki kendiside akademide yükselmeye çalışan biri bu konuda her daim desteği var yani
Ailem ve erkek arkadaşım arasında kalıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla