Güncellemeler
+1 yıl
GÜNCELLEME 7:31 EVE ALDI HANFENDİ BİRAZ KAPI YUMRUKLAMA VE KOMŞU UYANDIRMADAN SONRA ŞİMDİ KENDİSİNİ ODAYA KİTLEDİ.
Abimi arıcam diyo dedim ararsan dayak kesin. Madem ben dayak yicem o da yesin. NEyse yatıyom ben herkese iyi sabahlar.
Abimi arıcam diyo dedim ararsan dayak kesin. Madem ben dayak yicem o da yesin. NEyse yatıyom ben herkese iyi sabahlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kadına el kalkmaz aga. Yakışmaz delikanlı adama. Abilerine te... üz edip videoya al, yolla karına, boşanır o zaman
8 10 kişiler zor onlar videoya alıyo beni
Adam lazımsa gelirim
Gülsem mi ağlasam mı bilemedim..
Siddet uygulamayın. Gidip boşanma davası açın eninde sonunda boşanırsınız.
Açtım 3 yıldır boşanamadık anlaşmalı olmadığı için 10 yılmı sürecek bu dava anlamadım ki
Avukat tutmadın mı? Neyine anlaşmıyorum memnun değilse? İkinizinde psikolojisi iyi değil bu şekilde evlilik zaten bitmiş oluyor.
Tuttum her bir şeyi bir ara iyidik (aynı evde yaşamamızdan anlarsın ) o ara mahkemeyi erteledik vs ondan sonra avukat diyorki (arkadaşım) nah boşar bu sizi mal diyor.
Okumuş adam ml diye hitap ediyorsa yanlış avukat tutmuşsun işini yapacağı yerde yorum yapıyor. Sende kendine ev tut füzen kur yaşa. O kadında zor durumda kalınca mecbur boşanır.
Ben kocamı dövüyorum baldızlarıda beni dövüyor ben tekrar kocamı böyle kısırdöngü içindeyiz seni çok iyi anlıyorum
Cidden mi?
Kocami dövüyorum ironisine bayildim
Ahmet bey saygılar
Abilerinden birisiyle ilişkiye gir seviş, karın bunu öğrenince kahrından seni boşar.
Her kes niye aynı tavsiyeyi veriyor la
Sen iyi davran mükemmel koca ol o kendiliğinden gider
Vay adam harbi guru
Şiddet var işin içinde boşanırsa donuna kadar alır.
O zengin benim bir maaşım var. d alırsa alsın
E öyle diyorsan sen davayı aç daha da çektirme kendinede eşine de ayrılın.
Açtım açtım 3 yıldır mahkeme boşamadı bizi
O zaman sabır diliyorum ikinize de yapacak bir şey yok 🙁
Gücün bi kadına yetiyor. Senin gibilerin yüzüne yumruk vurmak bir gelenek olsun harbiden!
Kadın deli deliii fıtratı bundan anlıyo
Sende evlenmeyeydin öküz. Kadına el kaldırmak ne lan!
Sabah 7 ve havanın ne kadar soğuk olduğundan haberin var mı?
Ayy don yemin ederim don. Hak ediyorsun ondan, demek ki sen bi hâlt ediyorsun diye olan böyle oluyor ve her şey senin burnunun altından çıkıyor.
Sokakta kaldın KS ye yazmak aklına geldi öylemi? Sazan avcisi
Sabah 7 de insanlar yalnızdır biraz muhabbet etmek isteyebilirler :( sazan değil insanlar :)
Bosanin ya cocuk felanda yapmayin nasi bi ciftsijiz olm
Ay çok meraklıyım ben bundan çocuk yapmaya zaten.3 yıldır boşanma davamız sonuçlanmadı...
E ohaa nwyse umarim hemen bosanirsiniz he
Bu trajik olaya ben neden güldüm 😄
Demek ki iyi çakamıyorsun