Rüyalarımın aşırı etkisinde kalıyorum, ne yapabilirim?

Rüyamda hem aramızı bozduğum eski dostumu hem de aynı dönem aşık olduğum ama yine benim gittiğimden dolayı bir şey olmayan oğlanı gördüm dostumun evimdeymişte gitmişim evine direkt sarılıyorum o çocuğa

rüyamda hiçbir şey hissetmiyor hatta bunu birine söylüyordum

Gerçekten de öyle ama uyandım biraz kendime geldim gerçekten ona sarılmak istedim özledim diycem de saçma

Aşırı rüyalarımın etkisinde kalıyorum hislerim duygularım birbirine karışıyor nasıl bir şey bu

Ona sarılsam keşke böyle düşünüyorum iyice delirdim ya :(

Güncellemeler
+1 yıl
45 üstü değilim bu arada 18-24 kategorisindeyim
Rüyalarımın aşırı etkisinde kalıyorum, ne yapabilirim?
Cevapla