Bana hiç evlenmedim demişti. Biz evlilik düşünüyorduk, 6 aydir çıkıyorduk. Tc sini istediğimde gerçeği itiraf etti, yıkıldım. Boşanma sebebini sordum, önce anlatmak istemedi sonra ısrar edince anlattı. Anlattiğina göre kendisi haklıydı. Ben de e devletten dava dosyasini açıp göstermesini istedim. Kabul etmedi, "kimse göstermez" dedi. "Sen bana güvenmiyorsun, tabi davul bile dengi dengine, artik beni istemezsin, hep başıma kakarsın, konuşman bile değişti, ayrılacağini biliyordum. Eğer benden ayrilmasaydin bu boşanmış olmamı normal karşılasaydın beni sevdiğini hissettirseydin ilerde gösterirdim ama sen kestirip atıyorsun şart koşuyorsun olmaz" dedi.
Ben de "Son kez soruyorum dava dosyasini şimdi gösterecek misin göstermeyecek misin?" Dedim. O da "Hayir" dedi. Ayrıldım.
Doğru mu yaptim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer