Hangi kızla konuştuysam son bir ay icinde 3 ay icinde bana teklif eden oldu diyolar, geçen şisko bir kiz vardi okuldan bi erkek whatsapptan yazip duruyormuş sonra vay efendim kizlar niye bize bakmiyor
Doğru, zaten arkadaşlarının arasından birisi seninle kafa yapisi olarak iyi anlaşıp ısınıyor sonra samimi oluyosun, gerek yok yani sırf dusurmek icin muhabbet etmeye
Hayır bir kere düşürmek kelimesi çok saçma kız fare mi peynir koyup av kapani yapalim bide olmazsa.. büyü yapicakmissin o yuzden yapman lazim bana buyuyu
Bu az once titreme mevzusu varya, onu yaptigim bi kiz sevgilisi dudagindan opmeye kalkti diye tokst atmis. Misal dudaktan opme olayi sevgililikte olabilir mi
Peki hic mesaj yoluyla o konulara girdin mi sosyal medyada, en duzgun kizlar bile giriyor ben youtubede erkek sesi kanalim varda 2.000 kizla yaltim ve en karakterlisi bile yapmisti artik bana imkansiz hibi grliyo oyle solim sana inanamiom ama haklisindir belki
Sesli konuşmadan karar verme türbanlı, birde benimde seni sevecegimin garantisi yok sevgi zeka cart curta göre olmaz beraber vakit gecirince dopaminden oluşan güven bağıyla gelişir
Sosyal zeka bireylerarası insan ilişkileridir ki ben 2 gün konuştuğum insanla kız-erkek olsun harika ilişki kurarım beni çok seven birsürü dostum vardır. Senin meselen biraz şey... kaçan kovalanır mess-elesi
Tanımadığın için evet... 10 numara yakışıklı dostlarım bile hala bana sana verdiğim instagramımdan numarasini verip seni ozledim geldiginde memlekete yaz goruselim oturalim diyorsa demekki sosyal zekam yuksek ve insanlara karakterli bir vibe vermişim... Eskiden lisedeyken güzrl bir kiz benim hakkimda whatsapp grubunda tayfun adamdir demişse yazmişsa demekki güven vermiş karakterim kişiliğim sosyal zekam dimi... Bana yazsan bende seni görücem daha görmediğim birine karşı birsey hissetmem olanaksiz zaten.
Oksitosin ve dopamin hormonları beyinde güven duygusunu salgılar. Asla guvenmem, işim olmaz dediğin az once instasini inceledigin adamla gecirdigin 2 haftalik surecte beyninde salgilanan oksitosim ve dopamin o adama olan güven duygunu yukseltir ve iş rayina oturur. Bak ben senin beynini inceleyip tez makalesi yaptim bile. VE BU SOYLEDİGİM GERCEK
Kizim kiz tavlicak olsam zahideye, aleynaya, edanura, ayisigina pas verirdim merveye pas verirdim helsi yuzde yuz cebimdeydi tanisan gorsen bilirdin zaten gorurdun kendi gozunle. Seni tavlamaya calistigim filan yok sadece konusmayi sevdigim icin ve senide az bucuk kafa dengi gordugum icin gormek istiyorum anladin mi
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > Hemcinslerimden tiksiniyorum, adamların işi gücü kızlara yürümek buradaki kızlar bile reelde son 3 ayda birinden teklif almistir?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Haklısın, kızlar toplanın bu beyefendiyi aranıza alıp erkekler hakkında dedikodu yapın.
Kızlarla dedikodu yapmama gerek yok aristokrat kardeş gerçeği söyledik mi evellallah söyledik
Adamsın. Kadınlara güven olmaz.
Tiksinilmeyecek gibi değiller haklısın
Hangi kızla konuştuysam son bir ay icinde 3 ay icinde bana teklif eden oldu diyolar, geçen şisko bir kiz vardi okuldan bi erkek whatsapptan yazip duruyormuş sonra vay efendim kizlar niye bize bakmiyor
Kimse bakmıyor açlıktan düşmüşler ortalığa 😂
Doğru, zaten arkadaşlarının arasından birisi seninle kafa yapisi olarak iyi anlaşıp ısınıyor sonra samimi oluyosun, gerek yok yani sırf dusurmek icin muhabbet etmeye
böyle yaparak kız mı düşürcen çakal
Sen bu laflara düşüyosan herkese düşersin kaşar😅👌🏻🤙🏻
ben düştümkü ki salaq
*düştümmü ki
Sen düşme ederin o kadar
kes lan
Kesmemki, git kendin gibi erkek bul bence
ne alakaaaa
Çünkü ben sana bakmam
ayy haspam ben sana bakarım sanki
Haspam ne demek
sen demek
Türk Dil Kurumuna göre haspam, uygunsuz ve yakışıksız nitelik taşıyan kızlar ve kadınlar için kullanılmakta olan bir kelimedir.
bak bakkk çok bilmiş
Sen kültürlü bir kıza benziyorsu he haspam'ı bildiğine göre
nsnjdjdjfhdjjrjejrjdhsjejjsjdjeejejjeje bunu bilmekle kültürlü mü olunuyomuş
Sevgilin var mı?
nsdjjrejehjdjdjrhejdrrurururufhrurhru yok napcan
Seni mutlu eden biriyle olmanı dilerim diyecektim
teşekkür ediyorum ama öyle biri yok olmasında ben bekar halimle mutluyum sana çıksın bi tane benden daha çok ihtiyacın var gibi😉
Yok z harfiyle baslayan bir kiz yeni acildi bana daha ama şu an bende memnunum o yuzden istemedim istersek o zaman bakariz
z harfimi hemen bulup ayırmam lazım sizi dnjfhrhrt
Nedenmiş
sorunlarım var benim mutlu çift görmeye katlanamıyorum
Öpüşürüm bende z harfiyle
büyü yaparım düz yolda yürüyemezsin
Kabul ediyorum bir ara benim eve gidelim ikimiz orada büyü yap bana
Korktun mu leeeğn
ne korkcam at adres geliyorum yarın
Ankara'ya yakin misin kanks
yakın olmasamda yaklaşırım kanks
İnsta versene arayım bi
sjdjrjrjrhr yaaa çakal kankss geldin mi dediğime kız düşürmeye çalışıyosun işte aklınca
Hayır bir kere düşürmek kelimesi çok saçma kız fare mi peynir koyup av kapani yapalim bide olmazsa.. büyü yapicakmissin o yuzden yapman lazim bana buyuyu
offf o bir tabir yoksa kimsenin kimseyi düşürdüğü yok bide ordan bakınca büyücüye mi benziyorum
Simdi ben seni aricam hazirsan ve sana cok guzel bi büyü yapicam 10 saniye titriceksin
sapık kaybol
senin amaç belli oldu
Sanki hic yapmadin kanka
Tanimasak inanicaz
tanısan inanırdınnn ama gerek yok tanımana
Amac değil ya ben relax bi adamim en radikal kararlarim bile spontane gelişir
bende sapık düşmanı biriyim nerde görsem idaaammmmm derim
Ailelerin tanistigi boyutta sevgili olsan yapardin kanks biliom bunu
Erkeklerin en temiziyim hatta zamaninda hep saf diye dalga gecmislerdir prno sitelerinin ismini bilmedigim icin😅
ne alaka ailem bile tanıştıysa beklerim evlenene kadar ne bu azgınlık
eminim öylesindir aynen kanka
Bu az once titreme mevzusu varya, onu yaptigim bi kiz sevgilisi dudagindan opmeye kalkti diye tokst atmis. Misal dudaktan opme olayi sevgililikte olabilir mi
Aynen kanks oyle degilim usta deha hayalgucumle senaryoyu uydurdum aklima nasil geldiyse
aramızdaki ciddiyete ve ilişkinin toplam süresine bağlı
erkeklerden her şey beklenir
Peki hic mesaj yoluyla o konulara girdin mi sosyal medyada, en duzgun kizlar bile giriyor ben youtubede erkek sesi kanalim varda 2.000 kizla yaltim ve en karakterlisi bile yapmisti artik bana imkansiz hibi grliyo oyle solim sana inanamiom ama haklisindir belki
yapmadım kanks yapmadım tamam mı ne bu azgınlık kafayı yicem ya
istekli değilimki şu an
genel olarak dedim zaten erkolardaki bu azıngınlık ne hepsini kapatmak lazım
Sen dünya ahiret kiz kardeşimsin Instagram versene arada canım sıkılınca yazarim
önce sen yaz
ergen çıkma ihtimalınde var ya da abaza bir dayı
@captaintboss
Alakasi yok yazinca gorursun
sen çok sapık bişeye benziyosun bro
Kız kardeşimsin dedim kanks sapik adam oyle olmaz
yaaa çok gördüm senin gibi diyeni
Kızım erkek ortamında bikere dinlesen anlardın milletin İzmir'de olsam 50 kari bilmemnapardim derken bizim masumca sohbetimizi
Canım sıkılınca erkek arkadaşıma ne yaziyosam onu yazcam
Belkide tipimizi beğenmemişsindir he🤙🏻
İşin bahanesi ve süsüdür sapiklik😼
Yazda 1.87 boyla bi koyam
Aaaaaaa
Bbbbbbbbb
Bbbbbbb
Bbbbbb
187 boy sana koysun
zekan yok senin tiple bi alakası yok
Zekam olmasa gazide hukuk kazanip birde üstüne okul birinciliğini elimde tutup milleti kudurtamazdim heralde dimi
sosyal zeka aşko şu dediklerinle istersen cumhurbaşkanı ol yine bakmam sana
Mutlak seveceksin bundan kaçamazsın
seni mi hiç sanmıyorum
Sesli konuşmadan karar verme türbanlı, birde benimde seni sevecegimin garantisi yok sevgi zeka cart curta göre olmaz beraber vakit gecirince dopaminden oluşan güven bağıyla gelişir
üfff bide böyle konuşunca türbanlı sanmaniz yokmuuu deli ediyo beni değilim kardeşim değilim türbanlı falan salaq ya
sana güvenenin kafasını s... m
Sosyal zeka bireylerarası insan ilişkileridir ki ben 2 gün konuştuğum insanla kız-erkek olsun harika ilişki kurarım beni çok seven birsürü dostum vardır. Senin meselen biraz şey... kaçan kovalanır mess-elesi
Neyimi gördünde güvenmiyormuşun acaba sanki tanıyor gibi konuşman yok mu
tanıyorumdur belkide
Tanımadığın için evet... 10 numara yakışıklı dostlarım bile hala bana sana verdiğim instagramımdan numarasini verip seni ozledim geldiginde memlekete yaz goruselim oturalim diyorsa demekki sosyal zekam yuksek ve insanlara karakterli bir vibe vermişim... Eskiden lisedeyken güzrl bir kiz benim hakkimda whatsapp grubunda tayfun adamdir demişse yazmişsa demekki güven vermiş karakterim kişiliğim sosyal zekam dimi... Bana yazsan bende seni görücem daha görmediğim birine karşı birsey hissetmem olanaksiz zaten.
senin beynini incelemek istiyorum iyi tez konusu
2 ay 3 ay 4 ay 1 sene once sana yavsayan liseli zarganalara benzemez huyumda suyumda merak etme
Bir anda o kardeşim 100 kat seviye atlayinca ben sasirdin tabi sende haklisin
erkeksin erkek bu bile senden uzak durmak ve sana güvenmemek için yeterli bir sebep
Yvşk kelimesini kardesim diye cevirmis site
puahahhahahhahahs güldüm
Oksitosin ve dopamin hormonları beyinde güven duygusunu salgılar. Asla guvenmem, işim olmaz dediğin az once instasini inceledigin adamla gecirdigin 2 haftalik surecte beyninde salgilanan oksitosim ve dopamin o adama olan güven duygunu yukseltir ve iş rayina oturur. Bak ben senin beynini inceleyip tez makalesi yaptim bile. VE BU SOYLEDİGİM GERCEK
afferim sana alkış
İnstadan istek at bi kimle konustugumu gormek istiyorum en fazla engellersin zaten ki bisiyde olmaz
ay bide böyle okumuş etmişsiniz gelmiş burada kız tavlamaya çalışıyosunuz komik
yo atmam niye atim kendimi
Kizim kiz tavlicak olsam zahideye, aleynaya, edanura, ayisigina pas verirdim merveye pas verirdim helsi yuzde yuz cebimdeydi tanisan gorsen bilirdin zaten gorurdun kendi gozunle. Seni tavlamaya calistigim filan yok sadece konusmayi sevdigim icin ve senide az bucuk kafa dengi gordugum icin gormek istiyorum anladin mi
anlamadım bi daha anlatsana
ayrıca ben beni tavlamaya çalışıyosun mu dedim
Elim yoruldu sesli konusalim guzel arkadas oluruz biz
ay bide böyle okumuş etmişsiniz gelmiş burada kız tavlamaya çalışıyosunuz komik... Bunu sen yazdin knk
kız dedim beni demedim kanka
sesli konusunu uyurken düşüncem yeto iyi geceler sana benden bu kadar uyuyom ben
Ya hadi kolaylaştır zorlaştırma, erkeğe düsen aklindan hic cnsellik gecirmeden safça sevmek kadina düşende kiymet bilmektir. Arkadas olcaz sonrasini allah bilir
İyi geceler yarin gel
Bugun gelden ben uyuturdumdun sesime duserdinde kendi tericihin tabikisi
Gelsene lan cakal
ne diyon ya ksdjrrjrjrjr
Kaşarın etrafında dolaşan fare çok olur yeeen