Erkeklerın kızlara bakması artık istem dışı bişey mi olmuş?

arkadaslar bunu artık farkediyorum örneğin dün bi sevgili gördüm çok mutlular gözlerinden belli ama oglan konusurken sevgılısıyle bana bakıyor belki kötü bişey geçmiyor aklından ama bakıyor sevgılısını cok sevdıgıde bellı .. sadece sevgili değil evli çiftler önlerinde çocukları ama adam bakıyor yani kızlara öyle içine düşecekmiş gibi değil ama yürürken göz göze gelıyor ınsan önündekiyle .. çok sevselerde bakıyorlar .. garip ben artık anlamıyorum istem dışı mı olmuş mu baktıklarının farkında bile değiller mi
Erkeklerın kızlara bakması artık istem dışı bişey mi olmuş?
Cevapla