Bugün benim doğum günüm! 30 yaşıma özel bir kutlama alıyım mı?

Bugün 10.02.2024 tam olarak 30. yaşıma girdiğim gün. :) Ah 25. yaş günüm hala dün gibi sanki... 30 yaşıma beş yıl kaldı diye krize girmiştim ama şu an bunun çok boş olduğunu görüyorum. Hala aynı ruha sahibim. Sınırlarım, dualarım, çevremdekiler ve biraz da benliğim değişmiş olsa da o kadar da kötü değil. Hiçbir şey korktuğum gibi olmadı yani.

Bugün benim doğum günüm! 30 yaşıma özel bir kutlama alıyım mı?

Kaybettiklerim oldu, kurtulduklarım oldu, yarım işlerim oldu ama bir şşekilde hhep denedim. Ama kırık bir kalple ama kırık bir kanatla. Denedim, deniyorum, deneyeceğim. Çünkü ben K-kafama eseni yapacağım, yaşıtlarımın ilgilendiği şeylere aykırı gideceğim, yeni dünyalar, yeni düşünceler, yeni maceralar peşine düşeceğim.

İyi ki doğdum, iyi ki buradayım ve iyi ki böylesi eşsiz bir kişiliğe sahibim. Kendi küreğini çeken, kendine yaslanan, kimseyi dinlemeyen dik duruşlu, hafif piremsesi, çokça dik kafalı olan ben... Doğum günün kutlu olsun canım kendim. :)

Bugün benim doğum günüm! 30 yaşıma özel bir kutlama alıyım mı?
Bugün benim doğum günüm! 30 yaşıma özel bir kutlama alıyım mı?
Cevapla