Normalde okuldaki arkadaşlarıma ben özelden mesaj atardım? Ben hep adim attim? Bu sefer kendimi geri cektim? Kimse adim atmadı?

Yani bi şekilde hal hatır soran bir insanım ilk adımı ben atarım bu sefer yazmim dedim onlardan hiçbir adım gelmedi Sizce sorun ne burada

Normalde okuldaki arkadaşlarıma ben özelden mesaj atardım? Ben hep adim attim? Bu sefer kendimi geri cektim? Kimse adim atmadı?
Cevapla