Kışın haftada 2 kez banyo yapmak kötü, kirli bir şey mi?

Ben öyle yapıyorum kışın yazın zaten hergün yapılır zararlı olsa bile ama ben de sinüzit var, saçlarım çok ve hemen hastalanırım yaşadığım şehir soğuk bugün kızlar kendi aralarında konuşuyorlardı işte ikisinin saçları yağlanmış neyse birisi bana dediki senin saçını yıllardır bir kere bile yağlı görmedim dedi (doğrudur gayette maskeler, sabunlarım çokta iltifat alırım kokuma ve saçlarıma) neyse sonra ne kadar yıkanıyorsun falan dediler perşembe akşamı ve pazar ya da pazartesi akşamı olurum kışın genelde haftada 1 ya da 2 dedim sonra oha nasıl ben olsam bitlenirim falan dediler bildiğiniz kirli hissettim kendimi çokta güzel kokuyorken ve saçlarımda 0 yağ varken of kötü hissediyorum hala

Kışın haftada 2 kez banyo yapmak kötü, kirli bir şey mi?
Cevapla