Kışın terlemiyorum diye duşu azaltmak hijyen açısından mantıklı mı yoksa pis mi olur?

Az önce iş yerinde dönen muhabbet

duş almayı terlemeyle bağdaştıran var.

Terlemediği için duş almıyormuş

Kışın terlemiyorum diye duşu azaltmak hijyen açısından mantıklı mı yoksa pis mi olur?
Kışın terlemiyorum diye duşu azaltmak hijyen açısından mantıklı mı yoksa pis mi olur?
Cevapla