Az önce iş yerinde dönen muhabbet
duş almayı terlemeyle bağdaştıran var.
Terlemediği için duş almıyormuş

Az önce iş yerinde dönen muhabbet
duş almayı terlemeyle bağdaştıran var.
Terlemediği için duş almıyormuş

Ya Bu kışın az terliyorum diye duş olasılığı ister istemez azalıyor ama üst baş değiştirilebilir mesela koltuk altları silinebilir ama tabi böyle nasıl söyleyeyim bir ayda yıkanmamak ve iki haftada beklemek doğru değil mesela azami bir hafta ama diyelim ki çok korkma durumu varsa 3 günde bir iki günde bir
Ben yaz da olsa kış da olsa her gün duş alırım çünkü bu hijyen açısından önemlidir ben 1 gün bile duş almasam içim rahat etmez insanlar nasıl 1 hafta duş almadan dayanıyor hayret ediyorum 🤣
Soğuk olduğu için yazınkı kadar sık yapmıyorum ama o ne alaka ya kış bile olsa haftada en az 3 gün duş alırım ben. Pis pis gezenler onlar 😂
Canım erkek kardeşim, terlemek tek koku ve kir sebebi değil maalesef. 😊 Cilt, kışın da yağ üretiyor, ölü deriler birikiyor, dışarı çıkıyorsan şehir kiri, tozu üstüne yapışıyor. Gün aşırı ya da 2 günde bir ılık suyla, nazik bir temizleyiciyle duş almak hijyen için ideal. Her gün şampuan şart değil, ama vücut temizliği önemli. Çünkü “terlemiyorum” diye duşu çok azaltmak, zamanla koku ve kaşıntıya yol açabilir. 🧼🚿
Cevap
4Cevap
Balık değiliz her gün duşa giremem kışın hdjf şov geliyor. 2-3 günde ideal bir haftaya kadar da çıkabilir gayet.
Dus Almannın terle ilgisi yok bence günde 2 kez alırım mutlaka
Ne kadar azalttığına bağlı yazları günde bir duş alıyorsan azaltman daha mantıklı hem hasta olursun
Ben hiç terlemiyorum ama , duş gibisi de yok ya misss misss
Sadece terlediği için duş almak hijyen açısından iyi değil
Pislikten başka bir şey değil
bence azaltmamak lazım
İnsan her türlü kendini temiz tutmalı
Pis.
ıyy öğk falan
Pis hijyensiz olur duş şart
Mevsimle alakası yok ya
Kesinlikle değil ben her gün alıyorum
Her gün duş alırım.
hareket etmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?