evet ama geriye gitsen neler yaşayacağını bilirsin ve ona göre hareket edersin ileriye gitsen neler çıkacak bilmiyorsun ya da geçmişte bir hatan varsa onu düzeltmek istemez misin
Pek büyük hatalarım yok yaptığım iyilikleri söküp atmak isterdim doğrusu belki daha iyi yerlere gelirdim Geçmişimi unutmuşum çok bir şey hatırlamam çocukluğum desen ne kadar uğraşsam da az bir şey aklıma gelir o kadar hiç yaşamamış gibi sadece bugünü hatırlıyorum bide geçmişteki acıları Geleceğe gidip en azından ne olacağını görür oturur seyrederim
aslında benim 2017 yıllarına geri dönmemin sebebi birisine güvenip ve ona çok fırsatlar verdim ve sonra o kişi arkamdan vurdu ve beni çok zarara soktu o yüzden o zamana dönüp onu elimin tersiyle itmek olurdu
bende öyle yapıyorum çok şukur herzeyi hallettim evremin son aşamalarındayım aslında tek zoruma giden arkamdan vurulmam yani ihanet çok acı veriyor insana
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Nerede oldugumun onemi yok son 9 ay silinip gitsin hayatimdan.
bellik canını yakan olmuş inşallah bundan sonra çok mutlu ve huzurlu olursun
Yapan benim.
Guzel temenni icin tesekkur ederim, bilmukabele.
rica ederim
İleri yıl olsun ne olursa olsun şu 1 yıldan kurtulim
Bi bitmedi bu zaman 😂
İleri tabi taş Kafa olup geriye gidecek değiliz bir kere yaşadık zaten 😂🤣
evet ama geriye gitsen neler yaşayacağını bilirsin ve ona göre hareket edersin ileriye gitsen neler çıkacak bilmiyorsun ya da geçmişte bir hatan varsa onu düzeltmek istemez misin
Pek büyük hatalarım yok yaptığım iyilikleri söküp atmak isterdim doğrusu belki daha iyi yerlere gelirdim
Geçmişimi unutmuşum çok bir şey hatırlamam çocukluğum desen ne kadar uğraşsam da az bir şey aklıma gelir o kadar hiç yaşamamış gibi sadece bugünü hatırlıyorum bide geçmişteki acıları
Geleceğe gidip en azından ne olacağını görür oturur seyrederim
o şekilde bakınca sizde haklısınız
Tabi tabi 😂
Ben hep haklıyım haklı çıkmak nedir bi bilsem 😂🤣
haklı çıkmak ya da çıkmamak bunun çok bir önemi yok aslı önemli olan doğru olanı hak olanı yapmaktır
Sende haklısın 😂
sende haklısın oda haklı buda haklı hepimiz haklıyız değil mi canım):
Yok be 😂
O kadar da değil 😂
Şu anki aklımla 2017'ye gitmek isterdim. O zaman yaptığım bir daha hataları yapmazdım.
Günaydın. 2000 e tek yönlü bir bilet lütfen.
tamam gözünü kapat ve 2000 e gidiyorsun hoşçakallll
Geçmiş yıllarıma gönderin beni..
tamam gözünü kapat geçmişine gidiyorsun hoşçakallll
Geçmişe, insanların olmadığı döneme
tamam gözünü kapat m. ö. 100 yıl gidiyorsun hoşçakallll
Keşke gideblsem...
keşke
Öyle biş şans yok
Olmadığına göre boş ver
2015
ne vardı o yılda
mutluydum o zamanlar
herkesin çok mutlu olduğu bir an vardır
Geri almayı isterdim
kim istemez ki bende çok istediğim oldu
Hani bazen sevdiğimiz insanların değerini bilemiyoruz sonra onu kaybediyoruz ya işte o yıllara dönmek isterdim ama çok geç artık
aslında benim 2017 yıllarına geri dönmemin sebebi birisine güvenip ve ona çok fırsatlar verdim ve sonra o kişi arkamdan vurdu ve beni çok zarara soktu o yüzden o zamana dönüp onu elimin tersiyle itmek olurdu
Herkes kendine yakışanı yapar takmayın kafanıza yolunuza bakın geçmişle yaşanmıyor maalesef
bende öyle yapıyorum çok şukur herzeyi hallettim evremin son aşamalarındayım aslında tek zoruma giden arkamdan vurulmam yani ihanet çok acı veriyor insana
İhanete tek uğrayan sen değilsin unutman gerekiyor arabanın dikiz aynasına bakarak yaşanmıyor ben aştım onu çok şükür
evet ama ihanet en yakınında olunca ve ister istemez en az yılda 2 ile 3 defa karşına çıkınca unutmak zor oluyor işte
ama haklısın öyle yaşanmaz
En yakınımızdan görürüz ihaneti unutup yolunuza bakmanız gerekiyor karşınıza çiksada umursamaz olup iyi gorunmeniz lazım
öyle yapıyorum zaten tüm yorum ve düşünceleriniz için çok teşekkürler çok naziksiniz ve iyi bir dertleşme arkadaşısınız
Rica ederim ne demek kendinize iyi bakın☘
3023 ya da 1750
baya geri ve ileriye gidiyorsun
evet tr de radikal değisimleri görmek istiyorum, sonra da o donemlerde yurtidisinda yasamaya gitmek
Geriye almak isterdim. 2012-2013
keşke alabilseydik
1990
geri almayı isterdim
Geçen seneye
ÇOK DEİĞİLMİŞ GİDERSİN
Nasıl olacak 🧐
80 lı yıllara
kız o yıllar çok sıkıntılı yıllar
Ben o yılların çocuğuyum çok memnunum
haklısın
2020-2021
bellik o yılda olmasını istediğin ya da istemediğin bir şeyi olmuş
2010'a giderdim