
Artık gündemimizde sadece ekonomi var. 2019 yılına çok yüklendik ama büyük hata etmişiz. Ne olduysa 2019'dan sonra oldu ama orası da ayrı.
Ben her şeyi bu kadar pahalı alamadığımız, nefes alabildiğimiz yıllara dönmek isterdim.

Artık gündemimizde sadece ekonomi var. 2019 yılına çok yüklendik ama büyük hata etmişiz. Ne olduysa 2019'dan sonra oldu ama orası da ayrı.
Ben her şeyi bu kadar pahalı alamadığımız, nefes alabildiğimiz yıllara dönmek isterdim.
2007-2019 arası çok iyiydi, 2019'dan sonra birdaha asla hayattan aynı hissiyatı alamadım.
2019 final yıldı, hayat bir daha asla eskisi gibi hissettirmedi.
Cevap
4Cevap
doğduğum yıla engel olmak için
Hcbir yıla dönmek istemezdm yasadgmz şeyleri tekrar yaşamanın gereği yok ileriki yıllarda gidelm
Mayıs ayı yeter bana 😇
2008-2013 prime dönem
1995 olablir
10-15 yil oncesine.
Doğduğum yıla
2000 lere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?