üzgünüm erkekleri unutmuşum
Zamanı geri veya ileri alma şansınız olsa hangi tarihe gitmek istersiniz?
üzgünüm erkekleri unutmuşum
kızlar zamanı geri veya ileri alma şansınız olsa hangi tarihe gitmek istersiniz?
Zamanı ileri veya geriye almak gibi bir isteğim olmazdı şahsen... çünkü ben her şeyim ile yaşadığım hayatımdan ve kendimden memnunum. Şuanda olduğum zamanda kalmak isterim kısacası :). Bunun haricinde bir isteğim yok.~☆❤️🔥
Geleceği zamanı geldiğinde elbet yaşayacağımız için geçmişe gitmek ve hatalarımdan ders alıp geleceğe daha güvenle gitmek isterdim. Ama "ne kadar geriye?" dersen de sanırım 3-4 ay öncesine gitmek isterdim.
Cevap
4Cevap
ben geleceğe gitmek isterdim sadece
İleri almak isterdim geri gidip aynı şeyleri bir daha yaşamak istemezdm
bencede
İleri bir tarihe gidip şöyle uzaktan neler yaşadığımı gözlemlemek isterdim.
İleriye almak isterdim
ileriye ne kadar ileriye
iyimiş
25 yaşıma gitmek isterdim
25 ne var acaba
İleriye gitmek istiyorum 25 i görmek istiyorum bir anda bilmiyorum mesleğimin olduğu yaş falan ya da evlenmis olduğum ve çocuklarımin olduğu yaş
geriye alıp hayatımı karartacak şeylerin yaşanmasını engellemeye çalışırdım.
17 yaşima gitmeyi çok isterdim
baya geriye gidiyorsun
10 yil onceye
17 sene öncesine
Karıştırma orasını zaten unutmuşuz😞
17 yıl öncesine 😞
Atış serbest mi?
1 hakkımız mı var?
niye sadece kızlar
Bende ona takıldim djsjjsjs
erkeklere de açık o an kızlar yazmışım
Bir milim oynatmam
2020
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?