20 yaşındayım hayatımda kimse yok ama ailem evlendirmek istiyor, görücü usulü mantıklı mı sizce?

20 yaşindayım hayatımda kimse yok ama ailem evlendirmek istiyor görücü üsülü mantıklı mı sizce

20 yaşındayım hayatımda kimse yok ama ailem evlendirmek istiyor, görücü usulü mantıklı mı sizce?
Cevapla