2 yıldır evliyiz, 6. ayda eşim altınlarımı bozdurup kumar oynamış. Ayrılmamakla hata mı yaptım?

15 tane 22 gram burma bileziklerim vardi, trabzon setim, zincirlerim.
hepsini kumarda yemisti o zamanlarda telefon almisti bana, ilk defa kocaman buket cicekle eve gelmisti tabi paralar ordan cikmis sonradan cikmisti ortaya o zamanlar gecti affetmistim ailesi falan sen kocanin yaninda dur bidaha olmicak falan dediler esimde oyle , ailem gel dedi gitmedim
Şu an iyi aramiz ama o yaptiklari aklima gelince uzuluyorum agliyorum ustunden zaman gecsede aklima geliyor. Neyapmaliyim gitmemekle hatami ettim?

2 yıldır evliyiz, 6. ayda eşim altınlarımı bozdurup kumar oynamış. Ayrılmamakla hata mı yaptım?
Cevapla