Sadece mutlu bir ailede doğmadım evet ama kendi yuvamı güzel sekilde kurmak istiyorum çok sey mi istiyorum 😔

Sadece mutlu bir ailede doğmadım evet ama kendi yuvamı güzel sekilde kurmak istiyorum çok sey mi istiyorum 😔

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Allah'a bol bol dua et ki karşına dürüst birini çıkarsın
Amin 🤲
Bizde mutlu bir ailede doğmadık ama oturup ağlamaya gerek yok napalım
Ağlıyorum yazmadım. Böyle bir yuva kurmak istiyorum diye ağlamak istiyorum yazdım. Doğru oku lütfen
Ağlamak mecazi anlamdaydı, yani isyan etmek, sitem etmek, üzülmek..
Umarım hayırlı bir kapı aralanir sizin için
Allah razı olsun
Gereken tek şey Doğru kişiyi tercih etmeniz, takılmak cinsellik vb güden kişilerden kaçınarak
Zaten direkt cinsellik isteyen erkeklerden uzak duruyorum
Her insanın istediğidir. Çok şey istemiyorsun.
Gönlünce olur umarım
Sağol canımın içi
Hayir en doğal hakkın bu zaten
Teşekkür ederim gerçekten
evet büyük bir şey
daha ne isteyecen
Büyük demedim çok şey mi demiştim
çok şey
Ee sende profil resmine ilişki koymuşsun o zaman sana da zor
zor evet
Neyse ben dua ediyorum Allah hayırlısını verir umuyorum
Allahtan hayırlısını iste