Bu yaş aralığındaysan neden eğitim hayatınla ilgilenmiyosun oku kendi ayaklarının üstünde dur senin yaşında evlenenlerin hepsi şikayetçi ailenin yanından ayrılıp daha rahat bir hayatın olacağını sanıyosan yanılıyosun daha gençsin kendi hayatını düşün önce sonra pişman olursun elbet evlenirsin eş kaçmıyo daha çok gençsin
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
İki tane diploma aldım şimdi belediye çalışıyorum herşey yerinde sadece evlilik eksik Bir 3/4 sene daha okul okuyamam kafam almıyor oyuzden calişiyorum
Ooo jülyet sen çok yanlış yerde arayışlardasın gibi buradakilerin geneli yamyam pirana kan emiciler ama herkez değil belki aradığını da bulabilirsin nadir Dikkat et yine😂
Bende bir yuva kurmak istiyorum istersen tanışa biliriz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benimle evlen benimle ancak evlenince mutlu olursun 9 bilezik bir tektaş bir kolye taam altın 2 küpe 3 yüzüük içkim yok kumarum yok sigaram bile yok küfür bile etmem !!!
En İyi Cevaplar