Bu dünyayı en çok kirletenler erkekler mi?

Normalde erkek düşmanı falan değilim ama az önce o kadar korkunç bir şeye şahit oldum ki erkeklere düşman olasım geldi. Bir öğretmen 11 yaşındaki bir erkek öğrenciyi istismar etmiş ve ceza almış. Bu haberin altına ise erkekler inanılmaz iğrenç, insanlık dışı, sapkın yorumlar atmışlar. Kadınlar ise tabii ki tepki göstermiş. Ve erkeklerin yorumlarından anladığım kadarıyla cezalar ve linçler olmasa, toplumu bilinçlendiren ve bu tür olaylara tepki gösteren kadınlar olmasa biz çocuklarımızı parka bile götüremeyeceğiz. Hatta daha da kötüsü, okul diye bir şey de kalmayacak çünkü insanlar sapkınlıklarını hiç utanmadan çekinmeden her yerde yapabilecek. Kadınlar melektir hep suçsuzdur demiyorum zaten haberde bu suçu işleyen kişi de kadın. Ama kadınların neredeyse hepsi bu iğrençliklere tepki gösterirken erkeklerin birçoğu sapık ruhuyla buna alkış tutuyor. O yorumları okuyunca insanlık ne hale gelmiş, kimlerle beraber yaşıyoruz, acaba bir günde kaç tane sapığın yanından geçiyoruz diye düşündüm. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bu dünyayı en çok kirletenler erkekler mi?
Cevapla