Ayılık acısı ile ölen kişinin arkasından çektiğimiz acı aynıymış... sizce?

Ölenleri unuttuğumuz gibi onları da mı unutacağımız anlamına geliyor bu? Ya da bilenler var mı unutuluyor mu?

Ayılık acısı ile ölen kişinin arkasından çektiğimiz acı aynıymış... sizce?
Cevapla