Ölen birinin arkasından her gun ağlamak günah mı?

Yaklaşık 4.5 ay önce babaannemi kaybettim onu o kadar çok severdim ki öldüğünden beri ağlamadığım tek bir gün yok onu aklımdan çıkaramıyorum ölümünü bir türlü aşamıyorum. Her gün ağlamam günah mı?
Ölen birinin arkasından her gun ağlamak günah mı?
Cevapla